وام | وام میلیاردی | دریافت وام میلیاردی

وام چهار میلیاردی برای این افراد | شرایط دریافت وام میلیاردی چیست؟

جهت دریافت وام میلیاردی و شرایط دریافت آن ادامه مطلب را بخوانید.

وام
ویکی گردی:

رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی گفت: به افراد کارآفرین در حوزه مشاغل خانگی ۴ میلیارد تومان وام جهت اشتغال زایی پرداخت میشود. این وام برای ۴۰ نفر در نظر گرفته شده است. برای جزییات دریافت وام میلیاردی ادامه مطلب را بخوانید.

به گزارش وام نیوز، آزیتا همتیان رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان :گفت حوزه مشاغل خانگی پشتیبان مجوزها مدل کارفرمایی است و به افراد کارآفرین ۴ میلیارد تومان به ازای اشتغال زایی برای ۴۰ نفر پرداخت میشود و در مشاغل خانگی مستقل میزان تسهیلات حمایتی ۱۵۰ میلیون تومان است.

اجاره خانه نقلی در مرکز تهران چقدر در میاد؟

وی با بیان اینکه ۸ بانک توسعه تعاون رفاه ،کارگران ملی ملت تجارت صادرات مهر ایران به عنوان عامل پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی هستند گفت: با معرفی افراد از سامانه وزارت تعاون، تسهیلات به آنها پرداخت می شود.

همتیان اظهار کرد داریم تلاش میکنیم تا زمینه برای قرار گرفتن مشاغل اقتصاد دیجیتال در فهرست رستههای مشاغل خانگی برای صدور مجوزهای کسب وکار ایجاد شود و قشر جوان هم بتواند در این حوزه فعالیت کند.

وی گفت: اکنون ستاد ساماندهی و حمایت برای راه اندازی مشاغل خانگی در قالب ۵۱۲ رشته مصوب در رستههای صنایع دستی فرهنگی و هنری تولیدات دامی شیلات صنایع غذایی گیاهی و کشاورزی، صنعت و فرش دستباف از طریق درگاه ملی صدور مجوز کسب وکار مجوز صادر میکند

رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی :گفت در سال گذشته در حوزه تسهیلات پرداخت شده ۳ همت از بانک مرکزی دریافت و به استانها بر اساس تعهد اشتغال تخصیص داده شده است که خوشبختانه ۹۰ درصد اعتبارات جذب شد.

وی افزود امسال با توجه به رشد مشاغل خانگی اعتبارات ۴ همت دریافت شده و اکنون بانکها در حال پرداخت هستند.

این هفته طلا بخریم یا نه؟ | توصیه های یک طلا فروش برای خرید طلا

رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی :گفت در حال حاضر با راه اندازی درگاه ملی صدور مجوز کسب وکارها مجوز کار برای ۹۵ درصد رشته ها به صورت آنی صادر میشود

 . وی افزود در سال گذشته حدود ۲۱۸ هزار مجوز مشاغل خانگی ثبت شده که نسبت به سالهای قبل رشد ۲۰۰ درصدی داشته است.

همتیان با اشاره به اینکه سهم زنان در حوزه مشاغل خانگی ۸۰ درصد است :گفت از مجموع مشاغل ایجاد شده ۱۶۰ هزار مشاغل خانگی در حوزه زنان ایجاد شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر