هندوانه پخته | هندوانه پخته برای سنگ کلیه

هندوانه پخته، معجزه ای برای سنگ کلیه!

در این مطلب از سایت ویکی گردی روش درمان سنگ کلیه با استفاه از هندوانه پخته رو به شما آموزش می دهیم!

سنگ کلیه
ویکی گردی:

هندوانه پخته برای درمان سنگ کلیه روشی سنتی است. سنگ کلیه پدیده ای است که معمولًا باعث درد در پھلوی راست یا چپ میشود.سنگ دستگاه ادراری یکی از ناراحت کننده ترین بیماری ھا است! هندوانه پخته یکی از راه‌های درمان سنگ کلیه است که از گذشته در بین مردم رایج بوده. جوشاندن هندوانه برای سنگ کلیه تاثیر مثبتی دارد. به علت تاثیر فوری این روش، هنوز هم جزء درمان های خانگی مرسوم است. در ادامه شمارو با طرز تهیه هندوانه پخته برای درمان سنگ کلیه آشنا میکنیم! 

 

سنگ کلیه

جھت دفع سنگ:

هندوانه را بپزید و بخورید | فواید بینظیر هندوانه جوشانده

?یک ھندوانه ۲ تا ۳ کیلویی را در نظر گرفته با پوست بشویید و با گفتن نام خدا آن را با پوست خرد کرده و در قابلمه بریزید (قابلمه خالی و بدون آب باشد) سپس زیر گاز را روشن کنید و پس از جوش آمدن ۱ عدد چوب #دارچین حدود ۱۰ سانتیمتری را در آن انداخته و درب قابلمه را بسته و پس از ۳۰ تا ۳۵ دقیقه بدون برداشتن از روی گاز با گوشت کوب شروع به له کردن آن میکنیم(ھندوانه را با پوست له میکنیم) و مجدد ۱۰ تا ۱۵ دقیقه میگذاریم بعد از له شدن بجوشد. سپس از روی حرارت برداشته و صبر کنید تا ولرم شود بعد آن را صاف کرده و چوب دارچین را مجدد داخل قابلمه ای که آب صاف کرده را در آن ریختیم می اندازیم بماند.

بین ساعت ۵ تا ۷ عصر کنار تخت نشسته و ۱ لیوان آب ھندوانه صاف شده را با ۱ قاشق مربا خوری عسل و چوب دارچین را درون لیوان انداخته و به آرامی میل شود

بعد از نوشیدن روی تخت دراز بکشید بعد از حدود ۴۵ دقیقه احساس درد خواھید کرد عمل دفع را انجام داده مجدد به تخت برگردید و لیوان دوم را میل کنید بعد از انجام عمل دفع پس از لیوان دوم ، سومین لیوان را میل کرده تا ۲ ساعت بعد از خوردن این سه لیوان عمل دفع سنگ باید انجام شود.

اگر دفع انجام نشد ۴۵ روز بعد مجدد آن را تکرار کنید.

نکته مھم: در ھنگام نوشیدن این معجون حتما بنشینید چون ایستادن باعث فشار به مثانه و تخلیه سریع آن میشود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر