ورزش صبحگاهی | ورزش صبحگاهی هوازی

آموزش ورزش صبحگاهی با ۵ حرکت هوازی + فیلم

در این ویدئو ۵ حرکت هوازی ورزش صبحگاهی را مشاهده خواهید کرد که بعد از گرم کردن هر کدام را به مدت ۱ دقیقه و در سه ست میتوانید انجام دهید.

ورزش صبحگاهی
ویکی گردی:

برای شروع یک روز حرفه‌ای با ورزش صبحگاهی وحرکات هوازی در خانه آماده‌اید؟ جالب است بدانید که بیشتر ورزش صبحگاهی که برای سلامتی و تناسب اندام‌مان انجام می‌دهیم و حس خوب و لذت‌بخشی می‌گیریم، جز‌ء ورزش‌های هوازی هستند؟ ورزش های هوازی در خانه یا باشگاه انواع و فواید زیادی دارد. همچنین چندین تمرین هوازی هم به شما معرفی می‌کنیم که به‌راحتی درخانه می‌توانید انجام‌شان دهید. درادامه یا فیلم آموزش حرکات هوازی و ورزش صبحگاهی با ویکی گردی همراه باشید.

جهت تماشای فیلم فیلتر شکن خود را خاموش کنید

آموزش ورزش صبحگاهی با توپ بزرگ پیلاتس  + فیلم

ورزش های هوازی چیست؟

ورزش هوازی (یا همان کاردیو) شامل همه‌ی فعالیت‌های ورزشی است که با مصرف اکسیژن، انرژی خود را تامین می‌کنند. به عبارت دیگر هوازی یعنی فعالیت‌های بدنی با شدت کم تا زیاد که برای تامین انرژی به اکسیژن نیاز دارد.

تمرینات هوازی در خانه یا باشگاه فرقی ندارد، همگی چند ویژگی مشترک دارند: شدت متوسط، مدت بالای ۲۰ دقیقه، سرعت نسبتا کم، درگیر کردنِ عضلات بزرگ و البته مصرف اکسیژن.

برای رفع صافی کف پا این 6 تمرین را در خانه انجام بده!

احتمالا می‌پرسید که چه ورزش‌هایی هوازی است؟

اکثر ورزش‌ها و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهیم هوازی است؛ به‌طور مثال دویدن، ایروبیک، زومبا، رقص، شنا، دوچرخه‌سواری و حتی پیاده‌روی (به شرطی که حداقل نیمه سرعتی و طولانی مدت باشد)؛ همگی از نوع ورزش هوازی محسوب می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر