معرفی فیلم | معرفی فیلم ترسناک | معرفی فیلم ترسناک جدید

معرفی فیلم های ترسناک ممنوعه + عکس و توضیحات

در این مطلب از سایت ویکی گردی به معرفی فیلم های ترسناکی که ممنوع شدند می پردازیم. با ما همراه باشید.

فیلم ترسناک
ویکی گردی:

در این قسمت از ویکی گردی به معرفی فیلم های ترسناک که ممنوع شدند می پردازیم. در دنیای امروز فیلم ترسناک از محبوبیت زیادی برخوردار هستند و طرفداران زیادی دارد اما ما در این بخش به معرفی فیلم های ترسناکی که دیدن آن ها ممنوع است می پردازیم و آن ها را به شما معرفی می کنیم. در ساخت ژانر فیلم ترسناک، کارگردانان ایده های زیادی دارند تا برای القای بهتر حس ترس و هیجان به مخاطبان، از آنان استفاده کنند. علت علاقه مخاطبان به فیلم ترسناک، ویژگی منحصر به فرد آنان در روان مخاطبان است و به همین علت تا مدت ها در حافظه مخاطبان می ماند. در ادامه با معرفی فیلم های ترسناک با ما همراه باشید.

 

معرفی بهترین فیلم 2023 که این روزها سینمای جهان را تسخیر کرده است + تیزر

از همین رو بعضی از این فیلم ها را با توجه به شرایطشان، محدودیت سنی را در این فیلم ها اعمال می کنند. خشونت موجود در این نوع فیلم ها باعث تغییر خل و خوی فرد می شود و زندگی روزمره آنان را تحت الشعاع قرار می دهد.

۱. بگذار جسد های خوابیده دروغ بگویند (Let Sleeping Corpses Lie)

فیلم ترسناک

اولین عنوان از فیلم های ترسناکی که ممنوع شدند فیلم “بگذار جسد های خوابیده دروغ بگویند” است.

این فیلم در سال ۱۹۷۴ (۱۳۵۲) به کارگردانی جرج گرائو ساخته شد. این فیلم نمره ای ۶.۸ از منتقدان دریافت کرد و خلاصه فیلم “بگذار جسد های خوابیده دروغ بگویند” داستان فردی به نام جرج را به تصویر می کشد که برای رسیدن به کار های خونه ی جدیدش، مغازه عتیقه فروشی اش را به مدت کوتاهی می بندد.

جورج در راه برگشت با موتور سیکلش با خودروی دوستش به نام ادنا تصادف می کند و ادنا تصمیم می گیرد تا جورج را به خانه اش برساند و تعمیر موتور را به فردا مؤکول کند.

پس از رساندن جورج، به منزل خواهرش، برای اینکه جویای احوال او شود  مجدد به نزد او می رود. در این هنگام مورد حمله موجودی ترسناک و به شکل زامبی قرار می گیرد.

در این فیلم از کیفیت و روش خوب و متفاوتی برای القای حس ترس استفاده شده است زیرا که در آن دوران امکانات مناسبی در دسترس نبود.

۲. فیلم های ترسناک ممنوعه: خلیج خون (A Bay Of Blood)

فیلم ترسناک

فیلم خلیج خون از جمله فیلم های ممنوعه با ژانر ترسناک است که در سال ۱۹۷۱ (۱۳۴۹) به کارگردانی ماریو باوا ساخته شد.

این فیلم نمره ۶.۵ از منتقدان دریافت کرده است و خلاصه این فیلم داستان فردی به نام فلیپو کنتس را به تصویر می کشد که فردریکا را به طور وحشیانه خفه می کند و در عمارتی نزدیک به خلیج رها می کند.

بعد از مدتی قاتلی ناشناس فلیپو را با ضرب چاقو به قتل می رساند و هنگامی که پلیس وارد این جریان می شود، آثار جرمی شبیه به یک یادداشت از فلیپیو کنتس پیدا می کند.

معرفی فیلم های ایرانی که بر اساس داستان واقعی ساخته شدن

فیلیپو دوستانی داشت که برای تصاحب این عمارت نقشه های شومی داشتند و این دوستان نیز از فیلیپو خبری مبنی از قتلش نداشتند. در این هنگام نوجوانانی قصد دارند برای دزدی وارد این عمارت شوند که اتفاقی گریبان گیر آنان خواهد بود.

این فیلم باعث شد تا کارگردان آن یعنی ماریو باوا، بسیار مورد توجه قرار گیرد به طوری که از تاثیر گذار ترین فیلم های دهه ۱۹۷۰ میلادی لقب گرفت.

۳. جزیره مرگ (Island Of Death)

فیلم ترسناک

فیلم سوم از لیست فیلم های ترسناک ممنوعه فیلم جزیره مرگ است. فیلم جزیره مرگ به خاطر صحه های خشونت آمیز بر اثر وحشی گری ممنوعه شد.

این فیلم در سال ۱۹۷۶ (۱۳۵۴) به کارگردانی نیکو ماستوراکیس ساخته شد که نمره ۵.۱ را از منتقدان دریافت کرد.

خلاصه این فیلم داستان یک زوج به نام های کریستوفر و سلیا را به تصویر می کشد که پس از کشت و کشتار در لندن، به جزیره ای در یونان سفر می کنند.

در ابتدا مردم این جزیره از نیت های شوم این زوج اطلاع نداشتند و از آنجا که تازه به این جزیره سفر کرده بودند، مردم سعی داشتند به آنان کمک کنند.

در یکی از قتل های این زوج، سلیا با کریستوفر به مشکل می خورد و به همین سبب یک مرد دیگر نیز به زندگی این زوج ورود می کند که باعث می شود فیلم مهیج تر دنبال شود.

معرفی ۵ تا از بهترین فیلم های خنده دار رضا عطاران + عکس

۴. حلقه (The Ring)

فیلم ترسناک

فیلم حلقه ساخت آمریکا برگرفته از فیلم حلقه با ساخت ژاپن است که تبدیل به  از جمله فیلم های ترسناکی شد که امروزه در کشور های مختلف توزیع آن ممنوع است.

این فیلم به کارگردانی گور وربینسکی در سال ۲۰۰۲ (۱۳۸۱) ساخته شد که خلاصه این داستان زندگی خبرنگاری را به تصویر می کشد که پس از قتل خواهرزاده اش شخصا جست و جو را برای یافتن قاتل پی می گیرد.

خبرنگار در منزل خواهرزاده اش متوجه پیامی در گوشی خواهرزاده اش می شود که در آن زمان فوتش ابلاغ شده شده بود. موسیقی این فیلم توسط هانس زیمر که سابقه ساخت موسیقی متن ارباب حلقه ها را داشت، ساخته شد.

۵. فیلم های ترسناک ممنوعه: احضار (The Conjuring)

فیلم ترسناک

سری مجموعه های احضار در ۴ قسمت ساخته شده است که ترسناک ترین آنان در سال ۲۰۱۳ (۱۳۹۲) به کارگردانی جیمز وان ساخته شد.

این فیلم بر اساس واقعیت ساخته شده است که باعث ایجاد حسی بهتر بین مخاطب و فیلم شود. خلاصه این فیلم داستان خوانواده ای را به تصویر می کشد که پس از نقل و مکان به منزلی جدید، متوجه رخداد اتفاقات هولناکی در این خانه می شوند.

حضور نیروی شیطانی به همه اعضای خانواده الهام شده بود و به همین خاطر آنان از دو متخصص می خواهند تا این نیروی شیطانی را مهار کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • عاصب

    ترسناک نبود