فرش | مدل فرش | رنگ فرش

فرش چی بخریم؟ | جدیدترین مدل های فرش + عکس

سوال همه اینه که فرش چه رنگی مده؟ و از چه تناژ رنگ برای فرش های منزلم استفاده کنم؟ با ویکی گردی همراه باش تا همه رو بهت توضیح بدم

فرش
ویکی گردی:

فرش چی بخرم و چه رنگی بخرم؟ تو این مطلب همه اینا رو بهت توضیح میدم به اضافه معرفی جدیدترین مدل های فرش. پس اگه توهم یه خانم یا آقای خوش سلیقه هستی و دکوراسیون خونت خیلی برات مهمه حتما تا پایان این مطلب از سایت ویکی گردی همراهمون باش تا هم جدید ترین مدل های فرش رو ببینی هم بدونی چه رنگ فرشی مناسب خونت هست.

انتخاب بهترین رنگ فرش میتونه بر اساس دو دسته اساسی باشه :

  •     بر اساس روح داشتن فرش و شاد بودن
  •     بر اساس تیره بودن زمینه فرش برای جلوگیری از هرگونه چرک شدن

این لوستر ها دیگه قدیمی شدن! مدل های جدید + فیلم و عکس

نکته ای که در ابتدا باید به آن اشاره داشت قبل از معرفی محصولات و رنگ مد فرش ، انتخاب فرش بر اساس جمعیت خانه اهمیت بالایی دارد.

در صورتی که شما دارای فرزند کوچک هستید و یا افراد زیادی داخل منزل شما رفت و آمد هستن محصولات کرم و سفید مستعد کثیفی خواهند بود و باید از این رنگ های شاد پرهیز کنید.

از رنگبندی های شاد و همچنین رنگ هایی که زود به زود کثیف نمی شود می توان به رنگبندی بادومی ، فیلی ، دلفینی ، نقره ای و آبی فیروزه ای اشاره داشت.

در ادامه این مقاله به بررسی هر کدام از این رنگبندی ها خواهیم پرداخت.

فرش چه رنگی مده با معرفی انواع

به طور کلی باید گفت انواع رنگ فرش به ۲ دسته اصلی رنگ های مدرن ( کرم ، فیلی ، دلفینی ، نقره ای ، بادومی ، نسکافه ای ، نوک مدادی ) و رنگ های سنتی ( سرمه ای ، لاکی ، گردویی ، مشکی و قهوه ای ) اشاره داشت.

از رنگ های محبوب و مد شده برای سال ۱۴۰۲ می توان به رنگ های خاکستری ، نوک مدادی ، طوسی ، دلفینی ، نقره ای و نسکافه ای اشاره کرد. )

البته رنگ سال فرش آبی نفتی بوده که انتخاب رنگ فرش آبی فیروزه ای نیز برای خرید شما برای همراه بودن با مد سال ایده آل می باشد.

موضوعی که هنگام انتخاب رنگ قالی باید به آن اهمیت دادن توجه به ویژگی های هر رنگ و همچنین ست دکوراسیونی که دارید می باشد.

در صورتی که طرفدار رنگ های شاد و امروزی هستید می تونید از رنگبندی های به کار رفته شده برای محصولات فرش ترک استفاده کنید.

محصولات ترک دارا رنگ‌بندی روشن ، شاد و بدون تیرگی هستن و به همین دلیل تازه عروس و دامادها از این نوع فرش بیشتر استفاده می‌کنند.

فقط با چند ترفند دکور منزلت رو تو تابستون تغییر بده!

به این نکته توجه داشته باشید این محصولات مناسب خانواده های پر جمعیت و بچه دار نخواهد بود و انتخابی ایده آل برای یک خانواده ۲ نفره مثل عروس و داماد می باشد.

البته توجه داشته باشید انتخاب رنگ فرش بر اساس مبل خریداری شده دارای اهمیت بالایی می باشد.

در ادامه به جدید مدل های فرش می پردازیم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر