الناز شاکردوست | عکس الناز شاکردوست | ازدواج الناز شاکردوست

الناز شاکردوست عاشق مرد افغان شد | عشق ممنوعه الناز شاکردوست

تصاویر جدیدی از الناز شاکردوست در فیلم «سقوط کابل» منتشر شده. این فیلم روایتی است از زوج افغان؛ عشقی که سایه‌ جنگ بر سرش آوار شده است، غزلی است عاشقانه در دل بحران...

الناز شاکردوست
ویکی گردی:

 الناز شاکردوست از چهره های مشهور سینمای ایران است. الناز شاکردوست سینما را در ابتدای دهه هشتاد آغاز کرد و در سالهای دهه هشتاد معمولا نقش دختری زیبا را بازی می‌کرد که مردان قصه عاشق او می‌شدند. الناز شاکردوست به مرور نقش های جدی تری در سینما بازی کرد تا اینکه با بازی در فیلم «شبی که ماه کامل» شد توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اصلی زن را دریافت کند. الناز شاکردوست مجرد است و هر گونه شایعه درباره ازدواج او صحت ندارد. الناز شاکردوست هم اکنون ۳۹ سال دارد.

«آخرین تولد» به کارگردانی و نویسندگی نوید محمودی که دو سال قبل با نام «سقوط کابل» پروانه ساخت گرفته بود، پس از دو سال از ۱۸ مرداد ماه با سرگروهی سینما هویزه مشهد در سراسر کشور اکران عمومی می‌شود.

نوید محمودی پیش‌تر فیلم‌های «رفتن»، «هفت و نیم» و «مردن در آب مطهر» را کارگردانی کرده بود و تهیه‌کنندگی فیلم‌های «چند متر مکعب عشق»، «شکستن همزمان بیست استخوان» و سریال نمایش خانگی «پوست شیر» را برعهده داشته است.

در فیلم «آخرین تولد» الناز شاکردوست، پدرام شریفی، شیدا خلیق، آرمین رحیمیان، سوگل خلیق، نیلوفر کوخانی و رضا بهبودی به ایفای نقش می‌پردازند.

 

الناز شاکردوست

«آخرین تولد» روایتی ست از عشق ثریا و فهیم؛ عشقی که سایه‌ جنگ بر سرش آوار شده است، غزلی است عاشقانه در دل بحران...

 

الناز شاکردوست

 

الناز شاکردوست فوتبالیست شد

الناز شاکردوست کاپیتان تیم فوتسال زنان هنرمندان شده است، این مسابقه در مقابل تیم پیشکسوتان تهران بوده است.

ویدئویی از حضور الناز شاکردوست در تیم هنرمندان بانوان با استقبال بسیار خوبی همراه شده است.

بیوگرافی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست در ۷ تیر ۱۳۶۳ در تهران به دنیا آمد. او که فرزند دوم خانواده است، یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر دارد. او از سنین دبستان به بازیگری علاقه نشان داد و در تئاترهای دانش‌آموزی و دانشجویی به روی صحنه رفت که در سال ۱۳۷۶ برای آن برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر جشنواره فجر دانش‌آموزی شد. او در کنکور هنر با رتبهٔ ۱۱ وارد رشتهٔ تئاتر از دانشکده معماری دانشگاه تهران شد.

الناز شاکردوست برای بازی در باد در علفزار می‌پیچد (۱۳۸۶) نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر شد و برای بازی در مبارک (۱۳۹۵) جایزهٔ بهترین بازیگر زن جشن حافظ را کسب کرد. شاکردوست برای بازی در شبی که ماه کامل شد (۱۳۹۷) و ابلق (۱۳۹۹) ساختهٔ نرگس آبیار به‌ترتیب برنده و نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر