بازی های دسته جمعی | بهترین بازی های دسته جمعی با موبایل

دنبال بازی های خفن اندرویدی هستی؟ | معرفی بهترین بازی های دسته جمعی موبایل در سال 2023

تابستون شده و وقت آزاد بیشتری داریم. بیاید بهتون بهترین بازی های دسته جمعی موبایلی که میتونید باهاشون تابستون کنار دوستاتون خوش بگذرونید معرفی کنیم.

بازی دسته جمعی
ویکی گردی:

توی تابستون اوقات فراغت بیشتری داریم و با دوستامون بیشتر وقت میگذرونیم. بازی های دسته جمعی به خصوص وقتی موبایلی باشه خیلی جذاب میشه. وقتی بتونیم با دوستانمون بازی های دسته جمعی موبایلی رو انجام بدیم مطمئنا خیلی بهمون خوش میگذره. در ادامه محبوب ترین بازی های دسته جمعی ها که برای سال 2023 اعلام شدند رو براتون گذاشتیم.

معرفی محبوب ترین بازی های چند نفره با موبایل در سال 2023

بازی جذاب Mario Kart Tour

پس از عرضه بازی ماریو برای موبایل در سال 2019، بازیکنان انتظارات بسیار زیادی از این اثر داشتند. از ویژگی های این بازی طراحی مکان های واقعی گرفته تا داشتن انتخاب های زیاد برای ساخت شخصیت دلخواه است. همچنین این بازی دارای حجم محتوای بسیار زیادی است. با این حال، اگر میخواهید حداکثر لذت را از این بازی ببرید، باید آن را به صورت یک اکشن چند نفره و سریع تجربه کنید.

Mario Kart Tour

بازی محبوب Clash Royale

در این اثر، شما می توانید بیش از 100 کارت را جمع آوری کرده و توسط آن ها یک دِک (Deck) هشت تایی قدرتمند بسازید. سپس شما می توانید وارد رقابت های یک در برابر یک شده و برای از بین بردن برج های رقیب تان تلاش کنید. بخش جذاب بازی این است که هر کدام از این حالت ها بازیکن را تشویق می کنند تا از کارت های خود به گونه ای متفاوت استفاده نمایند. ویژگی هایی از قبیل Clan و Clan Wars باعث شده اند تا Clash Royale به یکی از دلچسب ترین عناوین موبایل برای تجربه به صورت چند نفره تبدیل شود.

بازی محبوب Clash Royale

بازی چند نفره Brawl Stars

Brawl Stars دارای چندین حالت چند نفره از قبیل Bounty، Showdown، Gem Grab، Bralwl Ball و Heist است. با این که هر کدام از این حالت ها دارای ویژگی های خاص خود هستند، اما شور و هیجان، بخشی جدانشدنی از تک تک آن ها محسوب می شود. یکی از ویژگی های بسیار مهم بازی این است که هر کدام از مبارزها دارای سبک حمله و توانایی خاص خود هستند. وقتی این موضوع را در کنار حالت های متنوع و نقشه های گوناگون بازی قرار می دهید، متوجه می شوید که Brawl Stars نهایت تلاش خود را برای جلوگیری از تکراری شدن انجام می دهد.

بازی چند نفره Brawl Stars

بازی معروف Marvel Snap

این عنوان که دارای بیش از 200 کارت مرتبط به کامیک و فیلم های سینمایی مختلف است، یک بازی کارتی جذاب را برای طرفداران مارول رقم می زند. از سوی دیگر، باید یادآور شد که Marvel Snap برای سرگرم نمودن کسانی که به مارول علاقه ندارند نیز یک تجربه چند نفره مفرح خواهد بود. در این اثر، هر کارت از ارزش، قدرت و توانایی ثابتی برخوردار بوده و هر بازی در 3 ناحیه با تاثیرات مختلف به وقوع می پیوندد.

بازی معروف Marvel Snap

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر