گذرنامه | درخواست گذرنامه | صدور گذرنامه

درخواست صدور گذرنامه اینترنتی شد + لینک سامانه

جدیدترین جزئیات منتشر شده در خصوص صدور گذرنامه اینترنی را در این گزارش از سایت ویکی گردی بخوانید.

گذرنامه
ویکی گردی:

سخنگوی پلیس از اینترنتی شدن امکان ثبت‌نام و تمدید گذرنامه خبر داد و گفت: متقاضیان با نصب نرم‌افزار "پلیس من" می‌توانند کمتر از یک هفته گذرنامه خود را درب منزل دریافت کنند! جزدیات بیشتر در خصوص اینترنتی شدن صدور گذرنامه را در ادامه این مطلب از سایت ویکی گردی بخوانید.

به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار سعید منتظرالمهدی؛ سخنگوی پلیس از اینترنتی شدن امکان ثبت‌نام و تمدید گذرنامه خبر داد و گفت: متقاضیان با نصب نرم‌افزار "پلیس من"  می‌توانند کمتر از یک هفته گذرنامه خود را درب منزل دریافت کنند!

تصادف کردم برای گرفتن دیه چیکار کنم؟ | مراحل گرفتن دیه

وی با بیان اینکه بعد از ثبت درخواست صدور یا تمدید گذرنامه افراد احراز هویت می‌شوند، گفت: پیش‌تر برای درخواست صدور یا تمدید گذرنامه نیاز بود افراد به دفاتر پلیس +10 مراجعه کنند که دیگر نیازی به مراجعه آنها نیست و می‌شود از روی نرم افزار "پلیس من" درخواست را ثبت کرد.

نحوه دریافت گذرنامه اینترنتی

متقاضیان ثبت نام گذرنامه اینترنتی و درخواست تمدید الکترونیکی و غیر حضوری پاسپورت، می توانند با مراجعه به نرم افزار پلیس من و با طی کردن مراحل ثبت درخواست و پرداخت هزینه مورد نیاز به صورت آنلاین، درخواست دریافت اینترنتی گذرنامه را ثبت و پس از چند روز، پاسپورت خود را از طریق اداره پست درب منزل تحویل بگیرند، این روش، جایگزینی برای مراجعه به دفاتر پلیس +10 شده و از مراجعات حضوری، کاسته است.

  برای ورود مستقیم به سایت پلیس من کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر