دیزاین اتاق | دیزاین اتاق با ریسه های نورانی

دیوار های اتاقت رو با ریسه های نوری زیبا کن | ایده های خلاقانه دیزاین اتاق با ریسه LED

یکی از بهترین انتخاب هایی که می توانید برای دیزاین اتاق در نظر بگیرید، استفاده از ریسه های نورانی است که در ادامه ایده های مختلفی را برای شما قرار داده ایم.

دیزاین اتاق
ویکی گردی:

برای داشتن یک دیزاین اتاق شیک و زیبا، استفاده از ریسه های نوری بهترین انتخاب است. این ریسه های نوری علاوه بر این باعث نورپردازی و جلوه دیزاین اتاق می شوند، فضای آرامش بخشی را به وجود می آورد. در ادامه طرح های مختلف مدل نصب ریسه های نوری را قرار داده ایم و شما می توانید تاثیر زیبایی آن را در دیزاین اتاق ببینید.

تاثیر ریسه های نوری در زیبایی دیزاین اتاق

نورپردازی در امر دکوراسیون همیشه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که زیبایی و هنر دیزاین شما را چشمگیر و نمایان تر می کند، شما پس از یک چیدمان زیبا در بخش های مختلف منزل از جمله پذیرایی، اتاق خواب، اتاق نشیمن، اتاق مطالعه و … و پس از انتخاب و طراحی زیبای عناصر مختلف این دیزاین از جمله، مبلمان، پرده ها، تختخواب، اکسسوری ها و …. به یک نورپردازی زیبا و البته کاربردی نیاز دارید، که می توانید به این منظور از انواع وسیله های نور بخش از جمله ریسه های نور بهره ببرید.

اگه می خوای پولدار بشی این گیاه ها رو تو خونت نگهدار!

دیزاین با ریسه

 

دیزاین اتاق با ریسه

تنوع ریسه های نوری در رنگ و طرح اندازه و حتی جنس

ریسه های لامپ های ال ای دی در طرح، اندازه و رنگ های مختلف وجود دارند که دست شما را برای انتخاب باز می گذارند، این ریسه ها در دو نوع پریز خور و باطری خور موجود است که دارای رنگ های قرمز، زرد، آبی، بنفش، سبز، سفید، صورتی و همچنین رنگارنگ موجود بوده و دارای انعطاف زیادی هستند. اتاق پذیرایی، اتاق نشیمن، اتاق کودک، آشپزخانه و راهرو از بخش های مختلف هر منزلی محسوب می شوند که وقتی حرف از تزیین و دیزاین می شود اهمیت آن برای هر یک از این بخش ها به نوبه ی خود مورد توجه قرار می گیرد.

جاهای مناسب قرار دادن گیاهان آپارتمانی در خانه

دیزاین اتاق خواب

 

دیزاین اتاق ها با ریسه

موارد کاربرد ریسه

می توانید ریسه های نوری زیبا را از سقف اتاق آویزان کنید و یا بر روی دیوار نصب نمایید. استفاده از ریسه به معنای کاربرد آن به تنهایی در منزل بر روی دیوار و یا پوشش سقف نمی باشد، شما عزیزان می توانید از انواع اکسسوری ها و وسایل منزل برای این منظور بهره ببرید، سقف و یا دیوار های اتاق خود را با آن بپوشانید و شبی پرستاره و شیک به وجود آورید.

دیزاین با ریسه نوری

دیزاین زیبا با ریسه

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر