احمد سعیدی | بیوگرافی احمد سعیدی | همسر احمد سعیدی

بیوگرافی و دانستی های جالب از زندگی احمد سعیدی و همسرش + تصاویر جذاب و دیدنی

در این مطلب از سایت ویکی گردی بیوگرافی به همراه توضیحاتی از زندگی احمد سعیدی را می توانید مطالعه کنید. با ما همراه باشید

احمد سعیدی
ویکی گردی:

احمد سعیدی، خواننده پاپ ایرانی، در سال 1367 در شهر شیراز متولد شد. احمد سعیدی از سال 1380 وقتی 13 ساله بود با گیتاری که برادرش گرفته بود شروع به ساز زدن کرد .یکی از برادرانش در سانحه رانندگی فوت کرده است. احمد سعیدی چند سالی است که دیگر در ایران فعالیت نمی کند و به آمریکا مهاجرت کرده است، بر اساس گفته ها او دیگر تصمیم ندارد به ایران بازگردد البته خودش درباره این موضوع صحبتی نداشته است.

احمد سعیدی در سال ۱۳۹۵ برای اولین بار به خارج از کشور رفت و در کنسرتی در شهر لندن اجرا داشت. پس از این کنسرت، وی در کشورهای مختلفی مانند آمریکا، کانادا، استرالیا، نروژ، سوئد، فرانسه و ... کنسرت داده است. او در سال ۲۰۱۶ در کنسرتی در شهر لس آنجلس، آمریکا نیز اجرا داشت.

احمد سعیدی

علاوه بر اجرای کنسرت‌های خارجی، احمد سعید نیز در بسیاری از شبکه‌های تلویزیونی خارجی به عنوان مهمان و خواننده حضور داشته است. به عنوان مثال، وی در شبکه‌هایی مانند BBC، Voice of America، Radio Farda و ... اجرا داشته است.

از برجسته‌ترین کنسرت‌های احمد سعید در خارج از کشور می‌توان به کنسرت در شهرهای لندن، استکهلم، پاریس، سیدنی، ملبورن، لس آنجلس، تورنتو و ... اشاره کرد.

احمد سعیدی

ازدواج احمد سعیدی

احمد سعیدی سال 92 – 93 بود که با آهنگ وابستت شدم عاشق شد و در نهایت ازدواج کرد، این زوج برای ادامه زندگی راهی کشور آمریکا شدند.

 تحصیلات احمد سعیدی

فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته مهندسی کامپیوتر می باشد.

احمد سعیدی

زندگی هنری و اجتماعی احمد سعیدی

برای استارت کار خود آهنگ وابستت شدم را منتشر کرد. همین آهنگ باعث محبوب شدن او بین مردم شد و بعد از مدتی فعالیت و انتشار تک آهنگ ها از اولین آلبوم خود به نام وابستت شدم که نام اولین ترک آلبوم بود رونمایی کرد. این آلبوم توسط کمپانی آونگ منتشر شد.

آهنگ های زیادی توسط این خوانند تولید شده اند، اما از میان آنها وابستت شدم و هی بارون او را به شهرت زیادی رساندند. تلاش های دیگری در این سبک موسیقی توسط این خواننده صورت گرفت اما نتوانست مانند کارهای اولیه او موفق جلوه کنند.

احمد سعیدی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر