فال روزانه | فال امروز

فال روزانه جمعه 26 خرداد ۱۴۰۲ | فال امروز بر اساس ماه تولد

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه ویکی گردی صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه
ویکی گردی:

فال روزانه امروز 26 خرداد 1402 ! مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال روزانه من از ویکی گردی همراه شوید.

 

 فال روزانه متولدین فروردین ماه

امروز همین که شما وارد جایی می شوید فضا تغییر می کند و حضورتان اثر عمیقی روی تمام حاضران خواهد گذاشت. این فرصت را دست کم نگیرید، زیرا دیگران به حرف های شما طوری اهمیت خواهند داد که انگار دستوراتی هستند که از جانب پادشاه صادر شده اند. پس سعی کنید حرف های بیهوده نزنید و تک تک کلمه هایتان را با فکر بیان کنید تا اثر مورد نظرتان را داشته باشند. امروز سعی کنید نسبت به وعده هایی که قبلا داده اید عمل کنید. خوب می دانید که بدقولی چقدر برای همه ناخوشایند، مخصوصا اگر طرف مقابلتان عشقتان باشد. به زودی فردی در سر راهتان قرار می گیرد که با وی پیوند دوستی برقرار می کنید، این دوست تازه دنیایی از خوبی و مهربانی با خود دارد و دیدگاهش نسبت به همه چیز مثبت است.گذشت و فداکاری نسبت به شخصی که یک اشتباه را بارها تکرار کرده بی معنی است، از حقوقِ حقه ی خود چشم پوشی نکنید، او به حد کافی شما را از خود آزرده خاطر کرده.

فال روزانه شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ | فال امروز بر اساس ماه تولد

 فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

امروز ممکن است در رابطه با مسائل عشقی و عاطفی برای شما روز نسبتا سختی باشد. مسئله اینجاست که شما احساس می کنید فاصله ای بین شما و طرف مقابلتان ایجاد شده است که دارد روز به روز هم بیشتر می شود و به جای نزدیک شدن دارید از هم دورتر و دورتر می شوید. شاید هم احساس کنید صمیمیتی که شما دلتان می خواهد در رابطه تان وجود ندارد. در هر صورت این مشکل را نخواهید توانست با سکوت و در خود فرو رفتن حل کنید. سعی کنید با او در مورد مشکلاتتان صحبت کرده و با همفکری راه حلی برای آنها پیدا کنید. در مورد مشکل مالی درخواست وام می تواند مشکل گشا باشد، مراقب باشید فرصت را از دست ندهید. روحیه و سلیقه شما با هر نوع موسیقی سازگار نیست، تنها برای خوشامد دیگران چیزی را که دوست ندارید تایید نکنید. خودتان که باشید دیگران بیشتر دوستتان دارند. دلتان می خواهد در زندگی تان تغییر و تحول ایجاد شود، یادتان باشد تنها دوست داشتن کافی نیست.

 فال روزانه متولدین خرداد ماه

هر وقت دیدید در وضعیت دشواری گرفتار شده اید بجای این که یک جا بایستید و منتظر بمانید تا یک نفر بیاید و به شما کمک کند خودتان دست به کار شوید و خود را نجات بدهید. شاید سرعت انجام کارها خلی کمتر از آن چیزی باشد که شما انتظار دارید و یا کارهایتان طبق برنامه هایی که داشته اید پیش نروند، اما نا امیدی و منفی نگری در رویارویی با این مشکلات نه تنها کمکی به شما نخواهد کرد، بلکه مانع دیگری نیز سر راهتان قرار خواهد داد. برای رسیدن به نیتی که در سر دارید باید کمر همت ببندید تا به مقصود برسید، شما سزاوار موفقیت و شادی هستید کافی است عزمتان را جزم کرده با قدم های استوار پیش بروید. اینقدر بیهوده با خودتان حرف نزنید گوشی تلفن را بردارید و با شخص که می دانید تماس بگیرید. تغییرات چشم گیر در همه امور زندگی تان خواهید دید.

 فال روزانه متولدین تیر ماه

سعی کنید خودتان را زیاد با کارها و مسائل دیگران که ارتباطی به شما پیدا نمی کنند درگیر نکنید. شاید دخالت های اخیر شما واکنش هایی را در دیگران ایجاد کرده باشد که تاثیرات جدی روی شما گذاشته باشند. تا جای ممکن خودتان را از این قضایا دور نگه دارید و بگذارید هر کسی خودش با مسائل شخصی اش دست و پنجه نرم کند، فعلا زمان مناسبی برای کمک کردن به دیگران در رابطه با زندگی خصوصیشان نیست. اجازه ندهید احساس کینه در وجودتان ریشه بگیرد. مطالعاتان را بیشتر کنید. بی منظور حرفی زده اید و دلی را شکسته اید عذر خواهی کمترین کاری است که می توانید بکنید از زیر آن طفره نروید. همین روزها خبری دریافت می کنید که بسیار شادتان می کند، بعد از شنیدن این خبر تمهیداتی فراهم می آید تا به سفری چند روزه بروید از این سفر نهایت استفاده را ببرید.

نحوه ثبت نام مسکن ملی 1402 + شرایط و مدارک لازم

 فال روزانه متولدین مرداد ماه

امروز از لحاظ عاطفی شما حال خوبی دارید، پس اجازه ندهید که این اعتماد به نفستان بیهوده هدر برود. همراه با شخصی که دوست دارید کارهایی را انجام دهید که فکر می کنید به بهتر شدن رابطه عاطفی شما کمک خواهند کرد. امروز شما می توانید برای دیگران نقش یک راهنما را بازی کرده و راه درست را به آنها نشان دهید. پس اگر کسی در اطرافتان است که به یک گوش شنوا نیاز دارد حرف هایش را بشنوید و حتی بگذارید سر بر شانه تان گذاشته و اشک بریزد. لزومی ندارد که زیاد حرف بزنید، کافیست به او اجازه بدهید حرف هایش را بزند تا سبک شود. انفاق کنید بخصوص نسبت به شخصی که بخوبی با وضعیت او آشنا هستید و می دانید کم درآمد اما آبرومند است. این روزها شما بخاطر ضربه های احساسی چند وقت پیش بسیار سخت گیر شده اید، در حد معقول سخت گیری درست است اما اگر از مرز منطق گذشت دردسر ساز خواهد شد، یا فعلا وارد رابطه ای نشوید یا اگر شدید مرزها را درست تعریف کنید.

 فال روزانه متولدین شهریور ماه

امروز هر چند که شما تمام سعیتان را در توضیح دادن اهمیت و فوریت مسائل به دیگران به کار بگیرید هم مسائل از نظر آنها خیلی فرق خواهند کرد و نمی توانند اهمیتی که شما در قضیه می بینید را درک کنند. لزومی ندارد که برای قبولاندن حرف هایتان به آنها به داستان پردازی روی بیاورید. شما همه چیز را به دقت و با جزئیات برای آنها توضیح دهید، از آن به بعد دیگر به خودشان بستگی دارد، اغراق و یا پیچاندن حقیقت برای جلب توجه آنها فقط به اعتبار ما لطمه خواهد زد. با دقت و ریز بینی به اطراف در مسیری درست قرار می گیرید. در موردی عاطفی مراقب باشید به بیراهه کشیده نشوید. سفری برای شما رقم خورده است، این سفر باعث می شود که به خودتان بیاید و با نگاهی به گذشته متوجه تند خویی ها و اشتباهاتتان بشوید، نیاز به اظهار پشیمانی و ندامت نیست، همین که خوش رویی پیشه رو کنید او گذشته ها را فراموش خواهد کرد.

 فال روزانه متولدین مهر ماه

  

امروز سعی کنید وقتتان را با آنهایی بگذرانید که رویاها و نقشه هایی شبیه به شما دارند و به شما در مصمم تر شدن و پیدا کردن اراده بیشتر کمک می کنند. شاید حتی بتوانید با کمک هم نقشه هایی دقیق تر بکشید و یک برنامه ریزی حساب شده برای رسیدن به اهدافتان مشخص کنید. تمام خلاقیت خود را از مرحله ایده پردازی تا اجرا به کار بگیرید تا بهترین نتیجه ها را به دست بیاورید. ممکن است دوستانتان با پیشنهادهای وسوسه انگیزی برای تفریح به سراغتان بیایند. سعی کنید کارهای ضروریتان را امروز انجام دهید و استراحت را برای فردا بگذارید. در مورد موضوعی که فکرتان را مشغول کرده درهای سعادت و خوشبختی به رویتان باز خواهد شد. دست به کاری خواهید زد و آن را با موفقیت به سرانجام خواهید رساند. فرصت ها را از دست ندهید. در موردی عاطفی شخصی با نادانی در کار شما سنگ می اندازد، با صبر و حوصله و ‌توضیح به موقع شما شک و شبهه ها از بین خواهد رفت. در انتخاب کلمات دقت کنید.

شیشه آبلیمو و آبغوره رو خیلی راحت تمیز کن  + فیلم

 فال روزانه متولدین آبان ماه

امروز اگر حواستن را خوب جمع نکنید ممکن است درگیر غیبت کردن بشوید و این رفتار قطعا مورد استقبال شنوندگانتان قرار نخواهد گرفت. اگر بخواهید طوری در مورد زندگی دیگران حرف بزنید که انگار از همه جزئیات آن خبر دارید و اجازه قضاوت کردن در مورد آنها را دارید دیگران نسبت به اصالت شخصیت شما دچار تردید خواهند شد. به جای این رفتارها سعی کنید اعتماد به نفستان را آنقدر بالا ببرید که لزومی نداشته باشد دیگران را سوژه صحبت های خودتان کنید. اندیشه ی اینکه دست به کاری بزرگ بزنید همه ی زندگی تان را تحت الشعاع خود قرار داده، در نظر داشته باشید که انجام این کار نیازمند یک همراه است، همراهی که از جهات مختلف توانایی های بالایی داشته باشد و از ریسک کردن واهمه ای به دل راه ندهد. کمترین تردیدی به خود راه ندهید. احساسات تان را با کمک گرفتن از زبان شیرین تان بیان کنید.

 فال روزانه متولدین آذر ماه

امروز باید سعی کنید در مدیریت مناع مالیتان احتیاط بیشتری به خرج دهید. درست است که آخر هفته رسیده و می خواهید خوش باشید، اما هنوز چند روزی تا آخر ماه باقی مانده و با توجه به حساب بانکیتان اگر رعایت نکنید این روزهای آخر برایتان خیلی سخت خواهند شد. شور و شوقی که امروز شما در وجود خود احساس می کنید مسری است و خیلی راحت به دیگران هم انتقال پیدا می کند پس سعی کنید تا می توانید این حال خوبتان را با دیگران به اشتراک بگذارید. نیتی در دل دارید، اطمینان داشته باشید که عاقبت خوش این کار تغییرات بسیاری را در زندگی تان به وجود می آورد. اتفاقات پیش آمده ی این اواخر خودخواهی و غرور بیش از حدتان را از بین برده، به هنگام نیاز کمک بطلبید و با خودتان مهربان تر باشید، همین روزها فردی که مدت مدیدی است از او بی خبرید به طور ناگهانی و بی خبر به سراغتان می آید.

 فال روزانه متولدین دی ماه

شما در حال حاضر نسبت به آنچه در پیش رویتان قرار دارد هیجان بسیاری دارید و با شور و شوق منتظر هستید تا ببینید چه اتفاقی خواهد افتاد. شاید تا حدودی بدانید که چه چیزهایی در انتظارتان هستند، اما همه چیز برایتان خیلی کلی و مبهم است و تصویر دقیقی از آن چه پیش رویتان است در سر ندارید. در واقع شما فکر می کنید هر چه برایتان پیش بیاید خیلی بهتر از شرایط فعلیتان خواهد بود. خبر خوبی برایتان داریم، آینده روشنی در انتظار شماست، پس با هیجان اما بدون نگرانی و با اعتماد به نفس منتظر آینده باشید. تمام کینه ها و کدورت ها را دور بریزید بدین ترتیب دیگران هم راحت تر دوستتان خواهند داشت. با آغوش باز پذیرای شخصی باشید که در گذشته بسیار برایتان مهم بوده، حرفی از گذشته به میان نیاورید هر دوی شما بهای اشتباهاتتان را پرداخته اید. پیشنهاد کاری یا مالی به شما می شود آن را به فال نیک بگیرید، بدون شک می توانید به موفقیتهای شایان توجهی دست پیدا کنید.

متولدین هر ماه از چه عطر هایی باید استفاده کنند؟

 فال روزانه متولدین بهمن ماه

اگر امروز احساسات ناخوشایند مربوط به گذشته و یا زمان حال گریبانتان را گرفته و حالتان را خراب کرده اند اجازه بدهید قلبتان آن نیرویی باشد که در برابر آنها به شما قدرت می بخشد. احساسات شما شاید در بحرانی ترین وضعیت خود در طی یک ماه گذشته قرار داشته باشند و حساسیت شما نسبت به دنیای اطرافتان به میزان فوق العاده ای افزایش پیدا کرده است، اما شما نباید اجازه بدهید که این وضعیت حالتان را بهم بریزد و آخر هفته تان را خراب کند. سعی کنید وقتتان را با آنهایی که دوست دارید بگذرانید و خودتان را با افکار بیهوده در خانه زندانی نکنید. برای تصمیمی که می خواهید بگیرید حتما” نظر خانواده را مد نظر قرار دهید. به خاطر داشته باشید که همیشه خودخواهی بیش از حد کار دستتان داده است. متاسفانه این اواخر بسیاری از کارهایی را که شروع می کنید قبل از آنکه به نتیجه برسد نیمه کاره رها می کنید. با یک اشتباه دیگران تمام محسناتشان را زیر سوال نبرید. برای صراحت و رک گویی دیگران ارزش قایل شوید.

 فال روزانه متولدین اسفند ماه

امروز در مورد احساسات خود خیلی صریح و راحت صحبت کنید. شاید همه خیلی راحت و با اعتماد به نفس بتوانند در مورد مسائل منطقی و اطلاعات علمی صحبت کنند، اما حرف زدن در مورد آنچه در اعماق قلبمان قرار دارد گاهی به یک چالش تبدیل می شود. چه کسی گفته است که احساسات را باید همیشه همچون رازی مخفی نگه داشت؟ در واقع دقیقا بر عکس این درست است و باید راه را برای بیان احساسات باز گذاشت. اگر دوست دارید کاری را که در ذهن دارید به تنهایی انجام دهید، لزومی ندارد در موردش این همه با دیگران صحبت کنید. مشورت کردن با دیگران همیشه لازم و ضروری نیست. مراقب پیشنهادی که به شخصی می دهید باشید و مطمئن باشید که از پس آن بر می آیید وگرنه به مخمصه بدی خواهید افتاد. مقدمات یک سفر برایتان فراهم خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر