ژل ابرو | طرز تهیه ژل ابرو خانگی

ساخت ژل ابرو خانگی و رنگی با راحت ترین روش ها

ژل ابرو یک لوازم ضروری برای حالت دهی به ابروهاست و شکلی ژلاتینی دارد. این ژل، حالت ابروهای شما را به خوبی حفظ می کند و مدل ابروها را به صورت لیفتی در می آورد.

ژل ابرو
ویکی گردی:

ژل ابرو دارای دو مدل بی رنگ و رنگی هستند و بسته به حجم ابرو و کارایی، مورد استفاده قرار می گیرند. به کمک ژل ابرو می توانید ابروهای کوتاه و کم پشت خود را به صورت لیفتی درآورید. در ادامه با ویکی گردی همراه شوید تا به بررسی ساخت ژل ابرو خانگی و رنگی با راحت ترین روش ها بپردازیم.

روش استفاده از ژل ابرو خانگی

ابتدا بهتر است بدانید که ژل ابرو چیست؟ اگر می خواهید نتیجه مطلوبی از ژل ابرو داشته باشید، باید از آن درست استفاده نمایید. استفاده کردن از ژل ابرو خانگی یا آماده بسیار راحت است و تنها کافیست که بدانید چگونه از آن استفاده کنید.

ساخت رژلب طبیعی و خوشرنگ در خانه با چغندر! + روش

با آغشته کردن برس ریمل تمیز به ژل ابرو و همچنین شانه کردن ابروها به سمت بالا می توانید ابروهایی زیبا و لیفتی داشته باشید.

اگر قبل از استفاده از ژل ابرو، ابروهای خود را کمی مرتب و اصلاح کنید، نتیجه بهتری خواهید داشت. شما می توانید موهای ابروی خود را با برس ابرو، در جهت رشد موها شانه کنید و سپس موهای بلند و اضافی را اصلاح نمایید.

اگر ابروهای کم پشتی دارید، از محلول های تقویت کننده ابرو استفاده نمایید تا ابروهایتان رشد بیشتری داشته باشد. استفاده از کرم ضد آفتاب برای مراقبت از ابروها و پوست بسیار لازم است. زیرا نور ماورا بنفش خورشید بسیار برای پوست و مو خطرناک است.

طرز تهیه لیفت ابرو خانگی

برای تهیه ژل ابرو خانگی می توانید با مواد در دسترس به راحتی ژل ابرو درست کنید. در ادامه به روش های تهیه ریمل های خانگی می پردازیم:

ساخت ژل ابرو خانگی با وازلین

ریمل های ابرو، ژل ابرو و مداد محبوبیت زیادی در بین خانم ها دارد اما می توانید کمتر برای خرید آنها هزینه کنید. ابروها تاثیر زیادی در زیبایی صورت دارند. به کمک مقداری وازلین، برس آرایش و سایه چشم قدیمی می توانید در چند دقیقه یک ژل ابرو خانگی با وازلین درست کنید.

سایه های چشم تیره ای که در خانه دارید را به صورت جداگانه در یک نایلون بریزید و خرد نمایید. برای لیفت ابروها در خانه مقداری وازلین را با سایه خرد شده در یک قوطی کوچک ترکیب نمایید.

این ژل ابرو خانگی به خوبی می تواند ابروهای شما را مرتب کند و به حالت دلخواه درآورد. ژل ابرو خانگی با وازلین، به خوبی لا به لای ابروهای شما را پر می کند و ابروهایی براق خواهید داشت.

طرز تهیه ژل ابرو خانگی با صابون

شاید باور آن سخت باشد که صابون نیز می تواند در مرتب و لیفت کردن ابروها، موثر باشد. تنها کافیست از یک صابون معمولی، ملایم و بدون پارابن برای تهیه ژل ابرو خانگی استفاده نمایید. صابونی که برای این کار می خواهید استفاده نمایید نباید حاوی مواد شیمیایی بودار و خشن باشد چون ممکن است چشم های شما و پوشت اطراف ابرو را تحریک کند.

ابتدا لازم است برس ابرو را مرطوب نمایید و به آرامی روی صابون بزنید. اگر صابون شما خیلی خشک است، این کار را چندبار تکرار نمایید تا بافت صابون را به خوبی روی برس مشاهده کنید.

آموزش ساخت کرم سفید کننده طبیعی در خانه + طرز تهیه

ابتدا برس ابرو را مرطوب کنید و سپس به آرامی روی صابون بکشید. اگر صابون شما خیلی خشک است، این کار را چند مرتبه انجام دهید تا بافت های صابون را روی برس مشاهده کنید.

مزیت ژل ابرو خانگی با صابون این است که شما می توانید قبل یا بعد از پر کردن ابروها از قلم یا سایه استفاده نمایید. انگار که از ژل ابرو معمولی استفاده کرده اید.

درست کردن ژل ابرو قهوه یا کاکائو

قهوه و کاکائو به دلیل رنگ خاصی که دارند، گزینه فوق العاده ای برای تولید محصولات رنگ مو و ابرو هستند. قهوه ها در مناطق مختلف، رنگ های مختلفی دارند و شما می توانید در بین آنها رنگ های مناسبی را پیدا کنید و سپس آن را خریداری نمایید.

طرز تهیه ژل ابرو قهوه:

ابتدا 2 قاشق غذاخوری تفاله قهوه را با 2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل، نصف قاشق چای خوری عسل و 2 قطره ژل آلوئه ورا ترکیب نمایید.

ابتدا در یک ظرف کوچک، مواد گفته شده را با هم ترکیب نمایید و سپس صبر کنید تا 20 دقیقه بماند. پس از 20 دقیقه غلظت ژل به اندازه دلخواه می رسد.

ژل مو

ژل مو درست مانند تافت مو عمل می کند و فقط زمان بیشتری برای حالت دادن به ابروهایتان نیاز دارید. تنها کافیست مقداری ژل مو را با برس ابرو بردارید و آن را روی ابرو بکشید و رو به بالا شانه کنید. بهتر است بدانید که ماندگاری ژل مو بسیار فوق العاده است و در کل از اسپری مو کیفیت بهتری دارد.

هنگامی که ژل مو سفت می شود، حالت مناسبی به ابروها می دهد و به این صورت می توانید به سادگی ابروهای خود را با ژل مو لیفت کنید.

لیفت ابرو با ژلاتین

خانم هایی که دوست دارند ابروهای پهن و بلندی داشته باشند، می توانند از ژل ابرو خانگی استفاده کنند. به کمک مقداری ژلاتین می توانید یک ژل ابرو مناسب برای ابروهای خود تهیه نمایید. با ترکیب مقداری روغن رزماری یا روغن اسطوخودوس به همراه مقداری ژلاتین باکیفیت می توانید یک ژل ابرو خانگی تهیه کنید.

برای تهیه این ژل ابرو خانگی لازم است تا مراحل زیر را به خوبی انجام دهید:

ابتدا 1.4 فنجان آب مقطر آماده کنید، سپس نیم قاشق چای خوری شکر، 1.4 قاشق چای خوری ژلاتین، 3 قطره روغن رزماری و دو قطره روغن اسطوخودوس را با هم ترکیب نمایید و روی میز قرار دهید.

در یک ظرف کوچک ژلاتین، مقداری آب گرم و شکر را کاملا با هم مخلوط کنید. آب گرم به حل شدن ژلاتین و قند به خوبی کمک می کند. به کمک یک قیف کوچک می توانید مخلوط دست ساز خود را درون لوله ریمل خالی منتقل نمایید.

اکنون روغن های ذکر شده را اضافه نمایید و صبر کنید تا 24 ساعت بگذرد تا غلیظ شود.

بهتر است بدانید که وجود شکر در اسکراب برای سفتی و نگهداری بیشتر اسکراب به کار می رود و موجب سفت شدن ابروهای شما می شود. البته می توانید به ژل ابروی خود شکر نزنید. اما تجربه نشان داده است که ترکیب شکر با ژلاتین بسیار مناسب است. شما حتی می توانید این ژل را در خانه تولید کنید و به مشتریان خود بفروشید.

تافت مو

بیشتر خانم ها در خانه چند تافت مو یا اسپری حالت دهنده مو دارند، اما این را نمی دانند که از تافت مو می توانند به عنوان ژل ابرو استفاده کنند. برای ساخت این ژل ابرو تنها چیزی که نیاز دارید، یک لوله ریمل خالی یا برس ریمل است. شما می توانید اسپری مو را از فاصله 5 سانتی متری لوله ریمل بگیرید و سپس اسپری نمایید. سپس برس ریمل را درون آن ببرید و هر چقدر که می خواهید از درون آن ژل بردارید.

این ژل، کیفیت فوق العاده ای برای ابروهای شما دارد و توجه داشته باشید که باید از اسپری به سرعت استفاده نمایید. زیرا به سرعت خشک می شود. همچنین اگر کمی الکل داخل لوله ریمل بریزید، سرعت خشک شدن اسپری کم تر می شود. زمانی که اسپری مو را به ابروهایتان می زنید، دیگر احتیاجی نیست، نگران سفید شدن ابروهای خود باشید؛ زیرا اسپری های مو به طور کامل بی رنگ هستند.

طرز تهیه ژل ابرو خانگی با آلوئه ورا

ژل آلوئه ورا علاوه بر پوست، برای مو نیز بسیار مفید است. گوشت درون گیاه آلوئه ورا را بیرون آورید و در یک ظرف بریزید. سپس مقداری پودر مغز گردو به ژل اضافه کنید و به خوبی هم بزنید. پودر گردو به سرعت رنگ آلوئه ورا را تیره می کند و رنگ مناسبی به ابروهای شما می دهد. رنگ تولید شده از پوست و مغز گردو، قهوه ای مایل به زیتونی است.

اگر به رنگ مداد ابروی خود علاقه دارید، می توانید مغز باقیمانده از مدادهای ابروی خود را بین یک ورق کیسه فریزر بریزید و سپس آن را بکوبید تا یک پودر یکدست تهیه شود. از این پودر می توانید به جای مغز گردو استفاده نمایید.

با اضافه کردن 3 قطره روغن رزماری به ترکیبات گفته شده، می توانید یک ژل ابرو خانگی داشته باشید. اکنون چند ساعت صبر کنید تا مواد سفت شود. به این شکل می توانید از این ژل ابرو برای لیفت ابروهای خود استفاده نمایید.

ژل لیفت ابرو خانگی

لیفت ابرو با مواد خانگی، روشی فوق العاده برای حالت دادن به ابروهاست. این ژل لیفت، علاوه بر حالت دادن به ابرو، لازم است تا چسبندگی مناسبی داشته باشد.

طرز تهیه ژل ابرو با کتیرا

روش تهیه سرمه چشم سنتی مخصوص در خانه

برای تهیه ژل ابرو با کتیرا لازم است تا مقداری ژل کتیرا استفاده نمایید. طرز تهیه ژل کتیرا برای ابرو به این شکل است که ابتدا باید 10 گرم کتیرای خشک را در آب گرم بریزید و صبر کنید تا تبدیل به ژل شود. یکی از خواص کتیرا برای ابروها این است که بعد از خشک شدن روی ابرو، سفیدک نمی زند و حتی تا چند روز روی پوست و مو باقی می ماند.

با اضافه کردن 3 قطره روغن رزماری به ژل کتیرا، تحریک فولیکول های مو ابرو صورت می گیرد و همچنین موجب خون رسانی به ریشه های مو ابرو می شود. قبل از اینکه از ژل کتیرا برای لیفت ابروها استفاده کنید، لازم است تا ابتدا آن را با یک قیف داخل یک قوطی کوچک بریزید. ژل های ابرو کتیرا با مواد شیمیایی چسبنده تولید می شود. اما ژل ابرو خانگی کتیرا هیچ ماده شیمیایی و مضری ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • داود طنوریان

    خوب اینها برای ساخت ریمل ابرو خوب است موفق باشید