انرژی منفی | نشانه های انرژی منفی

نشانه های انرژی منفی درخانه کدام است؟ | اگه این حسارو داری یعنی خونت پر از انرژی منفیه

تا حالا وارد خونه یا محیطی شده اید که هوای آنجا به شدت سنگین و کسل کننده باشد؟ بله درسته احتمالا انرژی منفی در آن فضا زیاد است

انرژی منفی
ویکی گردی:

از نظر علم فنگ شویی اگر می خواهید ثروت، عشق، خوش شانسی و همه چیزهای خوب را جذب کنید، باید از قرار دادن بعضی از اجسام و وسایل که انرژی منفی دارند، در منزل خودداری کنید. به نظر شما نشانه های انرژی منفی در خانه چیست؟ در این مقاله هدف ما بررسی علائمی است که نشان می دهد انرژی منفی در خانه وجود دارد.

نشانه اول:احساس بی حالی و خستگی

آیا هر وقت وارد خانه و یا محیطی می شوید از نظر روحی احساس بی حالی و خستگی می کنید؟

همه ما در برخی از موقعیت های زندگی احساس بی حالی و یا خستگی زیاد می کنیم ولی اگر همیشه وقتی وارد یک اتاق خاص، یک فضای بسته و یا حتی در مواجه شدن با یک شخص خاص دچار این حالت می شوید، پس ممکن است بدن شما نسبت به یک انرژی ساطع شده، مقاومت نشان می دهد.

بدن ما به صورت طبیعی در جذب انرژی از محیط اطراف توانایی زیادی دارد و بنابراین وقتی بدن سیگنال هایی را از نامناسب بودن یک مکان به سمت ما می رساند، به ندرت نادرست است و باید به حس ششم خود اعتماد کنید.

نشانه دوم:احساس سردرد و حالت تهوع

آیا وقتی وارد یک محیط خاصی می شوید دچار سردرد، حالت تهوع و یا دیگر بی قراری های جسمانی می شوید؟

بدن و حس ششم ما بیشتر از آنکه تصور کنیم نسبت به انرژی ها حساسیت نشان می دهند. آنها می توانند حس های بد و انرژی های منفی را متوجه شده و همچنین در تشخیص حس های خوب و انرژی های مثبت مهارت بالایی دارند و آن را به شکل سیگنال هایی به ما می رسانند.

ما به صورت خود آگاهانه متوجه نمی شویم که بدن دقیقا چه زمانی و چطور آنها را تشخیص می دهد.

اگر هر گونه احساس ناآرامی مثل سردرد، تهوع و یا هرگونه نشانه دیگری که ناشی از بیماری نباشد را احساس کنید، ممکن است بدین دلیل باشد که بدن نسبت به حضور انرژی های منفی در اتاق واکنش نشان داده و به شما اخطار می دهد.

نشانه سوم: احساس ترس و وحشت

آیا وقتی وارد یک فضای خاص می شوید احساس ترس از محیط های بسته، وحشت، اضطراب و دیگر احساسات ناخوشایند شدید به سراغتان می آید؟

وقتی وارد اتاقی می شوید که حاوی انرژی منفی است، به گزارش ویکی گردی وی ممکن است دچار احساسات ناخوشایند از دلشوره و اضطراب گرفته تا بی قراری و وحشتزدگی شوید.

نشانه چهارم: عدم تمایل گیاهان به رشد و جوانه زدن

از دیگر نشانه ها این است که اگر گیاهان را داخل خانه و یا محیط خاصی قرار دهید، حتی تمایل به جوانه زدن و رشد نداشته باشند.

انرژی منفی فقط روی انسان ها تاثیر سو ندارند بلکه می تواند روی گیاهان و حیوانات نیز اثر سو داشته باشد. اگر متوجه شدید که حیوان خانگی تان در یک اتاق و یا فضای خاص، رفتارعجیبی پیدا می کند و یا گیاهان تمایلی به رشد در آن محیط ندارند، پس به دلیل انرژی منفی است که آنها به خود جذب کرده اند و در نهایت ممکن است گیاه خشک شده و از بین برود.

نشانه پنجم: احساس بوی عجیب و خاص

آیا بوی عجیبی از اتاق و یا فضای خاصی متوجه می شوید؟

اگر به یک باره بوهای عجیب و یا مشک فامی از اتاق به مشامتان می رسد ولی به صورت ناگهانی از بین می رود. به گزارش ویکی گردی این امر می تواند نشانه ای از وجود انرژی های منفی در آن اتاق باشد.

نشانه ششم: بی خوابی و کابوس های شبانه

آیا در یک اتاق و خانه دچار بی خوابی و کابوس های شبانه می شوید؟

اگر انرژی منفی در یک اتاق باشد می تواند منجر به بی خوابی و کابوس شود. اگر فکر می کنید از نظر ذهنی در وضعیت خوبی قرار دارید ولی در آن اتاق و فضای خاص دچار نشانه های ذکر شده می شوید، پس می تواند به معنی حضور انرژی های منفی در آن فضا باشد.

برای دور کردن انرژی منفی این وسایل را در خانه نگه ندارید

گل و گیاه پژمرده

گیاهان مصنوعی و پژمرده اولین چیزی است که شما باید آن‎ها را از دکوراسیون خانه‌تان دور کنید. برای بسیاری از مردم نگهداری از گیاهان طبیعی دشوار بوده و وقت‌گیر می‌باشد. همین باعث می‎شود که بیشتر مردم برای تزئین دکوراسیون مدرن خود از گیاهان مصنوعی استفاده کنند.

اما علم فنگشویی معتقد است که گیاهان مصنوعی و پژمرده انرژی منفی زیادی با خود به همراه دارند و تاثیر مستقیمی روی خلق و خو و سبک زندگی شما خواهند گذاشت. به همین دلیل شما باید به طور مرتب گل و گیاه پژمرده را از فضای خانه‌تان دور کنید.

ظروف شکسته

قطعا برای همه ما پیش می آید که در منزلمان لیوان، بشقاب، کاسه یا هر ظرف شکسته دیگری داشته باشیم و به هر دلیلی آن ها را دور نیاندازیم. اما ظروف شکسته یا حتی ترک خورده باعث جذب انرژی های منفی مثل ناراحتی می شوند.

پس حتما ظروف را در آشپزخانه چک کنید و از سالم بودن آن ها اطمینان حاصل کنید که هیچ ترک یا لک و شکستگی روی شان وجود نداشته باشد. این ظروف را یا باید دور بیاندازید یا این که تعمیر کنید.

آینه های شکسته و لکدار

شما باید آینه ‎های شکسته یا لکدار خود را تعویض کنید. همینطور اگر آینه ‎های خانه‎تان بخاطر استفاده‎ی طولانی مدت ظاهر زشتی به خود گرفته‌ است، بهتر است که آن‎ها را با آینه‌‌ های جدید جایگزین کنید. آینه‎ های شکسته و لکدار می‌توانند باعث اختلال در زندگی شما شوند و حتی روابط شخصی شما را تحت تاثیر خود قرار دهند.

ساعت از کار افتاده

شما باید ساعت‌هایی که مدت‌ها پیش از کار افتاده‌اند را دور بیندازید. این ساعت‌ها می‎توانند باعث انرژی منفی در محیط زندگی شما شوند.

استفاده از پوست حیوانات

هیچ گاه از پوست حیوانات مرده، دندان یا شاخ آن‌ها برای تزئین دکوراسیون خود استفاده نکنید. البته هیچ اشکالی ندارد که انواع خز یا پوست مصنوعی را برای تزئین خانه‌تان بکار ببرید.

همینطور بهتر است که هیچ تصویری از حیوانات خانگی مرده را در دیوارهای اتاق نشیمن، ناهارخوری یا آشپزخانه‌تان استفاده نکنید. این تصاویر می‌توانند خاطرات مربوط به گذشته را برای شما به یاد آورند و انرژی منفی به شما منتقل نمایند.

ظروف کثیف داخل سینک

سعی کنید ظرف های کثیف را مدت زیادی در سینک نگه ندارید و ترجیحا در اسرع وقت آنها را بشویید یا در ماشین ظرفشور قرار دهید. وجود ظرف کثیف در سینک انرژی منفی را در خانه زیاد می کند

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر