حمید مطهری مربی تیم پرسپولیس | حمید مطهری از پرسپولیس جدا شد

حمید مطهری پرسپولیس را ترک کرد + عکس

حمید مطهری با تیم پرسپولیس خداحافظی کرد به این ترتیب یحیی گل محمدی باید به زودی دستیار اول خود را معرفی کند.

حمید مطهری پرسپولیس را ترک کرد
ویکی گردی:

حمید مطهری پرسپولیس را ترک کرد! مربی تیم فوتبال پرسپولیس رسما از این باشگاه جدا شد و تیم پرسپولیس را ترک کرد تا هدایت نساجی را بر عهده بگیرد. پس از توافق حمید مطهری با مسئولان باشگاه نساجی، حمید مطهری صبح دوشنبه 30 خرداد 1401 راهی باشگاه پرسپولیس شد تا با توجه به قرارداد یک ساله‌ای که با این باشگاه داشت، رضایت‌نامه خود را برای جدایی بگیرد. از آنجایی که گل‌محمدی هم به جدایی مطهری رضایت داده است، او با مدیران باشگاه درباره این موضوع صحبت کرد و رسما پرسپولیس را ترک کرد. البته امضای توافق‌نامه بین مطهری و پرسپولیس به امروز موکول شد. به این ترتیب یحیی گل محمدی باید به زودی دستیار اول خود را معرفی کند.

 حمید مطهری دستیار یحیی گل‌محمدی ساعتی پس از جدایی توافقی از سرخ‌پوشان و در آستانه حضور روی نیمکت نساجی، با انتشار پستی از هواداران پرسپولیس خداحافظی و از آن‌ها بابت حمایت‌هایشان تشکر کرد.

در این پست مطهری آمده است:

نمی‌دانم چگونه آغاز کنم که پایانی را خبر دهم. ممکن است خداحافظی کمی فاصله بیندازد، اما ما هرگز از هم دور نیستیم، زیرا دوستی‌ها را با قلب و نه فاصله‌ها اندازه می‌گیرند.

اکنون که قرعه برای خدمت در سنگر دیگری برای من فراهم شده است، فرصت را غنیمت شمرده و به خاطر اینکه باعث شدید در سه سال گذشته، پرسپولیس به خانه و خانواده‌ام تبدیل شود از شما سپاسگزارم.

از زمان پیوستن به پرسپولیس تمام تلاش خود را کردم تا به تیم کمک کنم. عجب خاطرات شگفت انگیزی را خلق کردیم و چه فراز و نشیب‌هایی را کنارهم پشت سرگذاشتیم و حمایت شما ارزش زیادی برای من داشت.

قصور و کاستی‌ها را به بزرگی خود و به دیده رحمت برمن ببخشایید. برخود لازم می‌دانم از برادر خودم یحیی گل‌محمدی خالصانه تشکر کنم که استقامت، پشتکار، رفاقت و معرفت را خیلی خوب به من آموخت.

همچنین از افشین پیروانی عزیز، مدیران، مربیان، بازیکنان پرسپولیس و اصحاب رسانه به پاس لطف، محبت و مهربانی بی شائبه سپاسگزارم. تنور دلتان گرم، روزگارتان آباد... ارادتمند شما خوبان؛ حمید مطهری

حمید مطهری پرسپولیس را ترک کرد

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر