سام اصغری | طلاق سام اصغری

استوری عجیب سام اصغری درباره طلاق از بریتنی اسپیرز + عکس

سام اصغری با انتشار تصاویری که در آن حلقه ازدواجش را در دست دارد ، به طرفداران اطمینان داد بین او و بریتنی اختلاف و مشکلی وجود ندارد.

سام اصغری
ویکی گردی:

سام اصغری (زادهٔ ۳ مارس ۱۹۹۴) مدل و بازیگر اهل ایران و ایالات متحده است. سام  اصغری در مجموعه‌های تلویزیونی بلک ماندی و هک ظاهر شده و به‌عنوان مدل بر روی جلد شماری از مجلات مدلینگ قرار گرفته شده‌است. عمدهٔ شهرت سام اصغری برای ازدواج با خواننده آمریکایی بریتنی اسپیرز است.

بریتنی اسپیرز شب گذشته خبر جدایی اش با سام اصغری مدل مشهور اعلام کرد. برتینی اسپیرز عکسی را از خود و نامزدش در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرد که در آن حلقه نامزدی اش را از دست درآورده است.

سن واقعی مهیار نون خ فاش شد + توضیحات

طلاق سام اصغری

بریتنی اسپیرز بدون حلقه‌ی ازدواجش با سام اصغری، با یک مرد جدید که ظاهرا منیجر او است به تعطیلات رفته. اخیرا سام اصغری و بریتنی اسپیرز بدون حلقه های ازدواج تو دستشون دیده شدن همین مسئله باعث به وجود اومدن شایعاتی مبنی بر جدایی این دو نفر از هم شده است.

اما سام اصغری با انتشار تصاویری که در آن حلقه ازدواجش را در دست دارد ، به طرفداران اطمینان داد بین او و بریتنی اختلاف و مشکلی وجود ندارد.

بزرگترین راز زندگی هدیه بازوند لو رفت!

طلاق سام اصغری

طلاق سام اصغری

نماینده سام  اصغری نیز در مورد اینکه سام در روزهای گذشته حلقه ازدواجش را در دست نداشته، به نشریه ET گفته بین سام و بریتنی مشکلی وجود ندارد و سام به دلیل فیلمبرداری فیلمش ، حلقه خود را همراه نداشته است.

همچنین گفته شده سام به دلیل حضور در صحنه فیلمبرداری پروژه جدید خود ، از سفر رفتن به همراه بریتنی و «کید هادسون» مدیر برنامه بریتنی باز مانده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر