حقوق بازنشستگان | معوقات حقوق بازنشستگان | پرداخت حقوق بازنشستگان

پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان به چه صورت انجام می شود؟ + جزئیات

افزایش حقوق بازنشستگان به تصویب دولت رسید. ما به تفاوت حقوق بازنشستگان قرار است به زودی پرداخت شود.

افزایش حقوق بازنشستگان
ویکی گردی:

حقوق بازنشستگان در سال 1401 با افزایش چشمگیری روبرو شد. حقوق بازنشستگان امسال ده درصد افزایش داشته است و به 5 میلیون تومان رسید. حقوق بازنشستگان همواره یکی از پر صداترین مباحث مجلس بوده است.با افزایش حقوق بازنشستگان بحث دریافت مالیات از حقوق بازنشستگان مطرح شد که اعتراض بازنشستگان را در پی داشت. در ادامه اخبار جدیدی از حقوق بازنشستگان را میخوانید.

پرداخت معوقات افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی به صورت یکجا یا ماه به ماه انجام می‌شود.

افزایش حقوق بازنشستگان به تصویب دولت رسید. ما به تفاوت حقوق بازنشستگان قرار است به زودی پرداخت شود.

قیمت پژو 405 سه شنبه 8 فروردین 1402

«حمید حاج‌اسماعیلی»، فعال حوزه کارگری، در این باره می‌گوید: بازنشستگان مطمئن باشند که واریز معوقات حتما انجام خواهد شد چون مصوبه آن قطعی شده و الان دو ماه است که افزایش‌ها با احکام جدید صورت می‌گیرد و احکامی که صادر شده است زمان اجرای آنها از ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ است. بنابراین، معوقات به طور جدی پیگیری می‌شود.وی در مورد اینکه پرداخت معوقات افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی به صورت یکجا خواهد بود یا ماه به ماه انجام می‌شود، بیان می‌کند: طبق قول و قراری که خود سازمان تامین اجتماعی تعهد کرده، معوقات ماه به ماه تا پایان سال پرداخت می شود. معوقه فروردین‌ماه در آبان‌؛ معوقه اردیبهشت در آذر؛ معوقه خردادماه در دی؛ معوقه تیرماه در بهمن؛ و معوقه ماه مرداد هم اسفندماه پرداخت می‌شود.

این فعال حوزه کارگری در مورد اینکه حقوق آبان‌ماه مستمری‌بگیران تامین اجتماعی چقدر خواهد بود؟ می‌گوید: پرداخت معوقات به افراد با رقم‌های مختلف خواهد بود و افزایش‌ها برای هر کسی نسبت به حقوق دریافتی او تخصیص پیدا می‌کند که این رقم پرداختی می‌تواند از ۵۰۰ هزار تا ۶-۷ میلیون تومان باشد.

در کنار معوقات بازنشستگان تامین اجتماعی، حق مسکن کارگران نیز هنوز آن رقمی نیست که شورای عالی کار مصوب کرده است.

خبر شگفت انگیز برای جاماندگان سهام عدالت

شورای عالی کار، حق مسکن کارگران برای سال ۱۴۰۱ را ۶۵۰ هزار تومان در ماه تعیین کرد، اما هیئت دولت در زمان ابلاغ این مصوبه آن را به ۵۵۰ هزار تومان کاهش داد.

افزایش حقوق بازنشستگان

عیوضی با اشاره به نتایج برخورد سال گذشته دولتی‌ها با افزایش حقوق بازنشستگان گفت: در سالی که گذشت شاهد بودیم که دولت حدود پنج ماه بازنشستگان را سر افزایش مستمری‌ها معطل نگه داشت و باعث اعتراض بازنشستگان شد. اگر اتفاقی از این دست سال ۱۴۰۲ هم رخ دهد، بازهم اعتراضات بازنشستگان صورت خواهد گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • ناشناس

    همسان سازی بازنشستگان تامین اجتماعی رو بدهید بالاخره طلب رو باید داد حق الناس نکنید ما بازنشستگان نمی بخشیم این بی عدالتی وناجوان مردی رو خدا هم نگذره ازتون چرا خون به جگر می کنید این اذیت هست نامردی هست بی وجدانی هست نماینده های بازنشستگان زحمت کشیدن ولی چرا جواب درست ودرمان نمی گیرند حق رو به حق دار بدهید متناسب سازی 25 درصد رو اجرا کنید خداوند از سنگ اندازان نمی گذره ماهم نمی گذریم

  • بازنشسته

    امیدوار هستیم که رقم چشم گیری به حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی خصوصا حداقل‌ بگيران اضافه‌ شود سال‌ گذشته‌ فقط ۱۰ روز حقوق داشتيم لطفا خدا را درنظر داشته باشید که‌ مردم بخصوص حداقل‌ بگيران در رنج وسختی زندگی نکنند ديگر طاقت نداریم.