پژو ۲۰۶ | توقف تولید پژو ۲۰۶

خبر توقف تولید پژو ۲۰۶ بازار را تکان داد + جزئیات

با اعلام خبر توقف تولید پژو ۲۰۶ که یکی از محصولات پرطرفدار شرکت ایران خودرو است بازار واکنش خود را به این موضوع نشان داد و این خودرو شاهد افزایش قیمت شده است.

پژو
ویکی گردی:

تولید پژو 206 متوقف شد. خبرگزاری تسنیم: امروز با روند افزایشی نرخ دلار بازار شاهد افزایش قیمت انواع خودروهای داخلی است به نحوی که قیمت ۲۰۷ اتوماتیک به۹۰۰ میلیون تومان رسیده است. نکته قابل توجه اینجاست با اعلام خبر توقف تولید پژو 206 که یکی از محصولات پرطرفدار شرکت ایران خودرو بود بازار واکنش خود را به این موضوع نشان داد و پژو 206 نیز شاهد افزایش قیمت است.

برهمین اساس قیمت پژو 206 تیپ دو به 483 میلیون تومان رسیده است.

طرز تهیه کیک ماکارونی ساده و خوشمزه

قیمت سایر خودروها نیز نسبت به روز گذشته شاهد افزایش یک تا سه میلیون تومانی است. این افزایش قیمت ها در حالی اتفاق افتاده است که رکود همچنان بر بازار حاکم بوده و کمتر معامله ای صورت می گیرد. این درحالیست که با نزدیک شدن به شب عید باید بازار خرید و فروش خودرو رونق قابل توجهی داشته باشد.

 

 

اگر این علامت ها را روی پوستتان دارید به قند خون مبتلا هستید | می دونی علائم قند خون چیه؟

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • ناشناس

    خواهش میکنم ازاون طرزپخت کیک ماکارونی منم استفاده کنید اگه واقعا میخواید هفت نفر حسابی سیربشن یک بسته یه کیلویی رو باید کامل و دقیق استفاده کنید بخدا خیلی خوب خوشمزهتر درمیاد مطمئن باشید من تضمین میکنم

  • ناشناس

    یعنی غیر از بدتر کردن اوضاع و گرانی و کم فروشی و دروغ تو این مملکت انتظار دیگه ای نباید داشت