فال | فال انبیاء | فال انبیاء روزانه

فال انبیاء روزانه | فال انبیاء امروز شنبه 15 بهمن 1401

فال انبیاء بر اساس ماه تولد خود را هر روز در این مطلب از سایت ویکی گردی مطالعه کنید

فال انبیاء
ویکی گردی:

در این مقاله فال انبیاء را برای شما در نظر گرفته ایم. فال انبیاء یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان فال انبیاء ، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی کنید. ما از همراهی شما خوشحال هستیم و به این همراهی دلگرمیم.

فال انبیاء  برای متولدین فروردین

حضرت زکریا (ع)

ای صاحب فال ! در کار خود شتاب نکن که آن کار شیطان است و عاقبت پشیمان خواهی شد . اما بشارت باد تو را که به دولت خواهی رسید و بر تو مبارک است. هیچ غم مخور و یک دل باش . نگرانی داری ولیکن در دل خود غم راه مده که کارهایت زود اصلاح شود واگر غایبی داری زود به تو رسد.  تو را سفری در پیش است که در آن خیر بسیار بینی. با دل و نیت پاک هر چه از درگاه خدا طلب نمائی به تو ارزانی دارد‌. ان‌شاءالله که عاقبت بخیر خواهی شد.

 

فال روزانه یکشنبه 16 بهمن 1401 | فال امروز بر اساس ماه تولد

فال انبیاء  برای متولدین اردیبهشت

حضرت محمد (ص)

ای صاحب فال، و ای خوش‌اقبال بر تو بشارت باد که به خاطر  شایستگی و کفایتی که داری،  موفقیتی کسب خواهی کرد که باعث برانگیخته شدن حسادت دیگران خواهد شد؛ اما نگران نباش که  ایزد دانا وتوانا از تو حمایت می‌کند و تو را از گزند و چشم‌زخم دیگران مصون نگه می‌دارد.

فال انبیاء  برای متولدین خرداد

حضرت سلیمان (ع)

ای صاحب فال ! بدان که تو در غم و اندوه مانده‌ای و یا آرزویی داری و باید راه‌کاری تازه پیدا کنی که از غم نجات یابی ان‌شاءالله . تو را جراحتی رسیده و نشان او بر تو مانده که دلیل بر درازی عمر تو باشد و شب خواب آشفته می‌بینی و در دل تو هیچ حسد نیست؛ در کارها صبر کن. از دشمنان رنج بسیار کشیده ای ، اما حق تعالی عوض آن را به تو باز دهد و راز خود با کس مگو تا سالم باشی. روز شنبه و جمعه بر تو مبارک است ، به خدا توکل داشته باش تا ان‌شاء‌الله حاجتت روا شود

فال انبیاء  برای متولدین تیر

حضرت صالح (ع)

ای صاحب فال! خداوند تو را از غم‌ها برهاند و به مقصود دل رساند. رنج‌های زیادی کشیده‌ای ولی با نیّتی که در دل داری به مقصود برسی. ستاره‌ی تو روشنایی دارد و هیچ غم مخور که عمرت دراز خواهد بود. اگر غایبی داری به سلامت به تو برسد و بر دشمنان ظفر یابی و دلخوش می‌شوی.

 

فال کائنات امروز | فال کائنات روزانه 16 بهمن

فال انبیاء  برای متولدین مرداد

حضرت شعیب (ع)

ای صاحب فال ! صبر داشته باش و شتاب مکن . بعضی از مردم با تو دشمن‌اند، اما ظفر نخواهند یافت. نباید که راز دل خود را به کسی بگویی تا کارت بالا گیرد و نصرت یابی. موفقیت و کامیابی در انتظار توست.

فال انبیاء  برای متولدین شهریور

حضرت ابراهیم (ع)

ای صاحب فال! این نیّت که کرده ای به غایت خوب است و از غم رها گردی . قومی حاسد تو بودند، حق تعالی از فضل خود تو را از شرّ آنها نگاه داشت و حق تعالی در روزی به روی تو بگشاید. تو را چشم زخمی رسیده ، اما به خیر گذشت و از شر دشمن ایمن شوی و به مقصود دل برسی و همیشه خاطر خود را آسوده دار که آنچه دل تو می‌خواهد بدان خواهی‌رسید

فال انبیاء  برای متولدین مهر

حضرت هارون (ع)

ای صاحب فال ! بشارت باد تو را که به دولت رسیده ای و آفتاب به طالعت رسیده است. اما بعضی هستند که بر تو حسد می‌ورزند و یکی تو را دوست دارد و نصیحت کند، بشنو که مبارک است و اتفاقی خواهد افتاد که آسایش تو در آن است. در مورد آن قصد و نیتی که داری قلب خود را قوت ده که به مقصود خواهی رسید ان‌شاءالله.

 

ماسک صورت ضد لک خانگی | با گل ختمی صورتتو شفاف و روشن کن

فال انبیاء  برای متولدین آبان

حضرت یحیی (ع)

ای صاحب فال ، برتو بشارت باد که به زودی اسباب آسایش تو فراهم می‌گردد و از غم و اندوهی که داری رهایی میابی و اگر هر قصدی داشته باشی اسباب آن فراهم می شود. سعی کن تصمیمی عجولانه نگیری و راز خود را به نامحرم نگویی. هر روزی که گذشت غصه آن را نخور و از آن روز برای بهبود فردای بهتر، بهره بگیر. شکر خدای بجای آر که شکر نعمت، نعمتت افزون کند.

فال انبیاء  برای متولدین آذر

حضرت اسماعیل (ع)

ای صاحب فال! تو را هیچ نرنجاند و باید که درستکار و راست عمل باشی  و مردم را از خودت خوشنود ساز. به تو از کسی فایده رسد. شخصی هست که شب و روز تو را دعا می‌کند و به واسطه دعای او خدا تو را حفظ می‌نماید. با توکل بر خدا و تلاش و کوشش خودت به مراد دل برسی ان‌شاءالله

فال انبیاء  برای متولدین دی

حضرت ادریس (ع)

ای صاحب فال بر تو بشارت که به زودی به مقصود خود خواهی‌رسید و آنچه را که در طلبش هستی به دست خواهی‌آورد. اگر نزد کسی برای درخواستی می‌روی و او سخن درشتی بر زبان جاری میکند ،صلاح است که از رفتن پشیمان گردی چون او به تو آسیب می‌رساند. گروهی به تو حسد می‌ورزند و در خیال نابودی تو می‌باشند اما از دست آنها کاری بر نمی‌آید مترس . سفر‌ی در پیش است که در آن سفر آسودگی یابی این چند روزه طالع تو نحسی دارد که از تو بگذرد و بعد در نظر خلایق شیرین شوی. این هفته با هیچ کس گفت‌وگو نکن که ستاره ات نحس است و پس از آن سعادت به تو روی می‌آورد . اگر حاجتی داری بر آورده خواهد شد و اگر غائبی داری خواهد آمد.

 

خبر جدید از تخصیص سهام عدالت به ۳.۵ میلیون نفر

فال انبیاء  برای متولدین بهمن

حضرت ذوالقرنین (ع)

ای صاحب فال شما فردی کوشا بااراده هستید، اگر از این استعداد استفاده کنید موفق و کامیاب می‌شوید. ممکن است در زندگی با خطرهایی مواجه شوید که با تدبیر می‌توانید آنها را پشت سر بگذارید. کارهای سخت برای شما آسان می‌شود آنچه را که خواستار آن هستید اگر مصلحت باشد انجام خواهد شد.

فال انبیاء  برای متولدین اسفند

حضرت یوشع (ع)

ای صاحب فال در زندگی در موقعیت حساسی قرار می‌گیرید؛ چون با گروهی سرکش و مکار سر و کار پیدا میکنید که لازم است آنها را ارشاد و راهنمایی کنید. اگر کاری را برای رضایت خداوند انجام می‌دهید، از شکست در آن هراس نداشته‌باشید. اگر صبور و بردبار باشید به نفع شما خواهدبود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۷ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر