جدایی شکیرا از پیکه، خیانت پیکه به شکیرا

خیانت های جنجالی پیکه | خائن ترین سلبریتی قرن

در پی انتشار خبر جدایی شکیرا از پیکه، حالا افراد بیشتری مدعی خیانت پیکه شده اند و دست او در حال رو شدن است.

خیانت دیگر پیکه
ویکی گردی:

 خیانت دیگر جرارد پیکه به شکیرا به داستان جدایی این دو دامن زد. اخیراً نشریه اسپانیایی «ال‌پرودیکو» مدعی شد، جرارد پیکه به همسر خواننده‌اش شکیرا خیانت کرده و به همین دلیل این زوج معروف از یکدیگر جدا شدند و خبر جدایی شکیرا و پیکه در جهان پیچید. 

در پی انتشار خبر خیانت پیکه ، سوزی کورتز، مدل برزیلی ادعا‌هایی را مطرح کرده که مشکلات جرارد پیکه با همسرش را بیشتر دامن خواهد زد. این مدل برزیلی می‌گوید که لیونل مسی و فیلیپه کوتینیو تنها دو مرد باوقار در رختکن بارسلونا هستند، چون سایر ستاره‌های این تیم به او پیام‌های اخلاقی فرستاده‌اند.

کورتز به صورت مستقیم پیکه را هدف قرار داده و می‌گوید که او بیشتر از همه و پیام‌هایی با محتویات جنسی برایش ارسال کرده است. او در این مورد با «نیویورک تایمز» گفت‌وگویی انجام داده و این گفتگو از طریق نشریه «مارکا» بازنشر شده است.

کورتز در مورد پیام‌هایی که دریافت کرده چنین می‌گوید: «پیکه کسی بود که مستقیم‌ترین (اشاره به درخواست‌های جنسی) پیام را برای من ارسال کرد. تنها بازیکنان بارسلونا که هرگز برای من چیزی ارسال نکردند مسی و کوتینیو بودند. آن‌ها شوهران بزرگی هستند و به همسرانشان بسیار احترام می‌گذارند. شکیرا حق داشت و با او همدردی می‌کنم.»

این مدل در مورد این که چگونه پیکه شماره‌اش را دریافت کرده، گفت: «من با ساندرو روسل، رئیس سابق بارسلونا دوست بودم. وقتی پیکه متوجه شد، شماره من را در آن زمان خواست و به من پیام داد. وقتی به برزیل برگشتم، مستقیماً به اینستاگرامم پیام فرستاد و پس از یک روز آن را حذف کرد. او بعداً از من می‌پرسید که چه زمانی به اروپا برمی‌گردم.»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر