فصل جدید سریال خاتون، عکس لو رفته از ضبط سریال خاتون

شواهدی از ضبط فصل جدید سریال خاتون | آیا سری جدید خاتون ساخته می شود؟

سریال خاتون در بهار 1401 به پایان رسید و چیزی در رابطه با فصل جدید گفته نشد. اما حالا نشانه هایی از پخش فصل جدید سریال دیده می‌شود.

فصل جدید سریال خاتون
ویکی گردی:

عکس هایی منتشر شده است که خبر از فصل جدید سریال خاتون می‌دهد. تینا پاکروان که چندی پیش جایزه بهترین سریال نمایش خانگی را در نخستین جشن کانون کارگردانان سینمای ایران برای سریال «خاتون» دریافت کرد، عکسی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد؛ این تصویر بخشی از صحنه فیلم است که در این سریال دیده نشده. اکنون طرفداران سریال خاتون را به شک افتاده‌اند که این عکس میتواند متعلق به سری دوم آن باشد و آیا خاتون 2 ساخته می شود؟ 

 این عکس که در آن شیرزاد ملک اشکان خطیبی و رضا فخار (میرسعید مولویان) یکدیگر را به آغوش کشیده اند، در هیچ یک از قسمت های سریال به نمایش گذاشته نشده بود، به همین خاطرمخاطبان این سریال خانگی را به شک انداخت که آیا این تصویری از ادامه خاتون است یا خیر؟ اما گویا این عکس مربوط به پشت صحنه سریال خاتون است که توسط معصومه صادق بیگی (عکاس) ثبت شده است و فعلا خبری از ساخت ادامه خاتون نیست.

فصل جدید سریال خاتون

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر

  • تینا

    ساخته خواهد شد ولی نه الان تینا پاکروان توی مصاحبه ای گفت فیلمنامش هست فقط اراده میخواد تا بسازه گفت پس اینکه کمی حس خلا بودن بره بعدش حتما میسازه