سرزمین مادری | محل ساخت سرزمین مادری

سرزمین مادری روکجا ساختن؟ | عکس های دیدنی از لوکیشن سریال سرزمین مادری

در این مطلب از سایت ویکی گردی به معرفی محل فیلمبرداری سریال سرزمین مادری می پردازیم با ما همراه باشید.

سرزمین مادری
ویکی گردی:

سرزمین کهن یا به عبارت دیگر سریال سرزمین مادری، مجموعه‌ای تلویزیونی ایرانی است که توسط کمال تبریزی کارگردانی و علیرضا طالب‌زاده نویسندگی شده است. سریال سرزمین مادری در سال ۱۳۹۲ از شبکه سه سیما پخش شده است. در ادامه به معرفی لوکیشن ساخت سریال سرزمین مادری می پردازیم.

فیلمبرداری رسمی سریال از آذر ۸۷ در لوکیشنی در خیابان وحدت اسلامی تهران شروع شد و فیلمبرداری فصل اول آن تا بهار ۸۹ طول کشید. این خیابان در تهران به نام محله شاپور هم شناخته می شود.

سریال نون خ رو تو کدوم روستای کرمانشاه ساختن؟ + عکس

سرزمین مادری

 محله شاپور یکی از قدیمی ترین محله‌های تهران در منطقه۱۲ می باشد.اکنون به محله وحدت اسلامی نام گرفته است که از شمال به خیابان امام خمینی(ره) از شرق به خیابان خیام،از غرب به خیابان ولیعصر(عج) و از جنوب به خیابان شوش و مولوی منتهی می‌شود و شاخصه اصلی این محله بازارچه و گذر های قدیمی و بازسازی شده میباشد.

سرزمین مادری

داستان سریال سرزمین مادری به بررسی وقایع سیاسی ایران از سال ۱۳۲۰ خورشیدی تا انقلاب ۱۳۵۷ می‌پردازد و در آن، زندگی پسری نوجوان به نام "رهی" روایت می‌شود.

سرزمین مادری

علی شادمان، بیتا فرهی، فرهاد قائمیان، هنگامه قاضیانی، محسن تنابنده، پژمان بازغی و ثریا قاسمی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

 

منبع: دلگرم
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر