فال تاروت رنگی | فال تاروت اصلی | فال تاروت تک کارتی | فال تاروت امروز

فال تاروت کبیر | فال تاروت 9 بهمن 1402

فال تاروت امروز 9 بهمن 1402 خود را در این بخش از سایت ویکی گردی بخوانید

InShot_20240114_214422188
ویکی گردی:

فال تاروت کبیر یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی تاریخ بوده است. فال تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگویی پرهزینه و سخت بود. برای مشاهده فال تاروت خود با ما همراه باشید.

فال تاروت متولدین فروردین

متن فال:

این کارت بیان می کند شخصی از قدرت خود سوء استفاده کرده و سعی می کند به برنامه و کار شما و یا به شخص شما آسیب برساند. اگر این کارت برای شما ظاهر شود بیانگر این است که شما نگران کنترل شدن هستید.امکان دارد که شما مقادیر زیادی خرت و پرت به درد نخور ، از هر نوعی، نگه داشته باشید.

فال ابجد روزانه | فال ابجد امروز 9 بهمن 1402

فال تاروت متولدین اردیبهشت

متن فال:

هنگامی که این کارت به صورت وارونه در طالع شما اشکار می شود ، به شما می گوید که لجوج و کله شق شده اید و در تفکر خشک و انعطاف ناپذیری باقی مانده اید. که شما را برای سازگاری با شرایط در حال تغییر بی میل و ناتوان می کند.

فال تاروت متولدین خرداد

متن فال:

این کارت به صورت وارونه در مورد سوء استفاده می باشد.ممکن است شما برای رسیدن به خواسته های خود و دستیابی به موفقیت ، از قدرت خود در مورد افراد دیگر قبلا سوء استفاده کرده و یا در حال حاضر نیز می کنید.بدون اینکه احساسات آنها را در نظر بگیرید

فال فرشتگان الهی امروز دوشنبه 9 بهمن 1402 

فال تاروت متولدین تیر

متن فال:

شما نقش یک انسان رنج کشیده و رنج دیده را بازی میکنید.مسئولیت های بسیاری بر عهده می گیرید، و بدینوسیله نشان می دهید که چقدر سرتان شلوغ است.شما نسبت به افراد اطراف خود حسادت می کنید و قصد دارید از روی بد خواهی و عناد با پراکندن شایعات و بدگویی، شادی و خوشی آنها را از بین ببرید.

فال تاروت متولدین مرداد

متن فال:

این کارت به صورت وارونه بیان می کند که شما توسط شخصی بصورت نادرست و بد مورد نصیحت و سفارش قرار می گیرید.که این فرد انسانی گمراه ، بد خواه و بد ذات است.شما سعی می کنید به گذشته خود فرار کنید.

فال حافظ امروز | فال حافظ روزانه 9 بهمن

فال تاروت متولدین شهریور

متن فال:

این کارت بیان می کند که شما بسیار احساس تاسف و پشیمانی می کنید.و ندامت و پشیمانی شما به خاطر از دست دادن و گم کردن چیزی است. شما از آنچه که باقی مانده غافل هستید و نمی دانید که دردراز مدت ممکن است همین چیز اندک، بسیار ارزشمند تر شود

فال تاروت متولدین مهر

متن فال:

ظهور این کارت به صورت وارونه در طالع شما بیان میدارد که اگر چه تکمیل یک طرح یا پروژه به دلیل موانع متععد به تاخیر افتاده،اما هیچ جای نگرانی نیست، چرا که خیلی زود به اتمام رسیده و به نتیجه موفقیت آمیزی می رسد

فال قهوه روزانه | فال قهوه 9 بهمن 1402

فال تاروت متولدین آبان

متن فال:

این کارت بیان میدارد که اکنون زمان تغییر و تحول و ترقی است، نه اینکه به مدت طولانی در یک حالت باقی بمانید. کارت ماه از شما دعوت می کند که تغییر و دگرگونی و چرخه زندگی و تقدیر خود را بپذیرید.وقت آن فرا رسیده تا آنچه که در ضمیر نا خودآگاه شما به طور دقیقی دفن شده است، بیرون آمده و آشکار شود.به طور معنوی این کارت از شما می خواهد به آنچه که رویا های شما سعی دارند به شما بگویند، توجه داشته باشید.

فال تاروت متولدین آذر

متن فال:

در صورتیکه این کارت در فال شما پدیدار شود ، بیان میدارد که نیرو های قدرتمندی در زندگی شما در فعالیت هستند تا عادات و رسوم قدیمی را از بین برده و آنها را در هم شکنند.و آیین نو و جدیدی را پدید آورند. به طور کلی و معنوی شما راهنمایی ها و رهنمود های غیر منتظره و الهامات جدیدی را در طی تجربه ها و آزمون ها دریافت خواهید نمود که بر خلاف انتظار شما و در خور توجه می باشند.

فال تاروت متولدین دی

متن فال:

انجام کار ها و امور به نتیجه خوشایندی می رسند . زمان جشن گرفتن فرا رسیده، شما احساس سرزندگی و نشاط می کنید.اکنون زمان پیشرفت های احساسی و معنوی است.

فال تاروت متولدین بهمن

متن فال:

این کارت را بعضی اوقات کارت آرزو نامیده اند.و خبر از تحقق یافتن یک رویا می دهد. این کارت نشان می دهد که شما بر مشکلات غلبه کرده و نتیجه تمامی تلاش ها و کوشش های خود را خواهید دید.و پاداش انجام وظابف خود را خواهید گرفت

فال تاروت متولدین اسفند

متن فال:

این کارت به صورت وارونه در مورد سوء استفاده می باشد.ممکن است شما برای رسیدن به خواسته های خود و دستیابی به موفقیت ، از قدرت خود در مورد افراد دیگر قبلا سوء استفاده کرده و یا در حال حاضر نیز می کنید.بدون اینکه احساسات آنها را در نظر بگیرید

منبع: ساقیا
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر