آهنگ جدید معین زد | معین زد

محبوب ترین آهنگ معین زد | کار خفن معین زد + فیلم

معین زد که در سال های اخیر در ایران بسیار محبوب شده است، با آهنگ جدیدی که خواند حسابی سروصدا کرد و طرفداران بسیاری پیدا کرد.

معین زد
ویکی گردی:

معین زد به تازگی آهنگ جدیدی به نام چه حیف را منتشر کرد که مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفت. معین زد خواننده ای نسبتا جدید است که در چندسال اخیر و بعد از دریافت مجوز توانست جا در دل مردم باز کند اما پس از انتشار آهنگ جدیدش، افراد بسیار کمی هستند که اسم معین زد را حداقل یکبار نشنیده باشند.

معین زد با نام اصلی محسن زندی متولد 8 آذر 1370 در شهر تویسرکان همدان، خواننده است. معین زد از کودکی علاقه فراوانی به موسیقی داشته او همیشه در جمع مهمانی ها اقدام به خوانندگی میکرده و دوستان و خانواده‌اش او را به دلیل صدای بسیار زیبایی که داشته تحسین می کردند و مشوق اصلی اش خانواده و دوستانش بوده است.

معین زد از ۹ سالگی خواندن را شروع کرد و فعالیت خود را در سن ۱۲ سالگی از سال ۱۳۸۲ در سبک های موسیقی پاپ رپ آغاز نمود. او معتقد است که سبک موسیقی‌اش خاص خودش است. معین زد با سرودن ترانه هایی با مفاهیم و مضمون های اجتماعی و عاشقانه قطعات موسیقیایی را با ملودی هایی از خودش ساخت و در فضای مجازی منتشر کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر