حامله شدن خانم 76 ساله | ازدواج پسر 19 ساله با خانم 76 ساله

حامله شدن خانم 76 ساله از پسر 19 ساله | عجیب ترین ازدواج قرن

حامله شدن خانم 76 ساله نه تنها خبر عجیبی است که این روز ها می شنویم بلکه ازدواج پسر 19 ساله با این پیرزن 76 ساله حتی عجیب ترش هم می کند.

حامله شدن خانم 76 ساله
ویکی گردی:

حالمه شدن خانم 76 ساله باعث تعجب افراد بسیاری شد. به تازگی یک پسر 19 ساله با زن 76 ساله ازدواج کردند و به طرز باور نکردنی این ازدواج به حامله شدن خانم 76 ساله ختم شد. این زوج پس از ازدواج جنجالی تصمیم به بارداری گرفتند و نکته قابل توجهی که نظر کاربران را جلب کرده رفتار عاشقانه پسر جوان با همسر مسن و باردارش بوده است. فیلم این زوج را همینجا ببینید.

بهترین سن برای حامله شدن چه سنی است؟

امروزه مردم در بسیاری از کشورها ترجیح می دهند دیرتر بچه دار شوند و به سن بیولوژیک برای بچه دار شدن کمتر توجه می شود. اما چه سنی برای بچه دار شدن زنان و مردان مناسب است؟ 

نمی توان زمان دقیقی را برای تمام افراد به عنوان سن مناسب برای بچه دار شدن زنان و مردان تعیین کرد. زنان به طور معمول از دوره بلوغ تا یائسگی می توانند باردار شوند، در حالی که مردان ممکن است تا دهه 60 یا 70 سالگی از قدرت باروری خوبی برخوردار باشند. مسائل اقتصادی، مشاغلی که به تحصیلات طولانی مدت نیاز دارند و اولویت شخصی به این معنی است که زمان اوج باروری از نظر بسیاری از افراد، دیگر به عنوان بهترین زمان برای فرزندآوری تعریف نمی شود.

یک مطالعه نشان داد که میانگین سنی پدرانی که برای اولین بار بچه دار شده اند، 30 سال بوده در حالی که این عدد در گذشته برابر با 27 سال بود. در مورد زنان نیز، خانمهای 30 تا 34 ساله برای اولین بار میزان بارداری بالاتر از زنان 25 تا 29 ساله بوده است. مسائل اقتصادی نقش مهمی را در تصمیم گیری زوجین برای فرزندآوری ایفا می‌ کنند. برخی از کارشناسان بهداشت عمومی می گویند رکود اقتصادی می تواند باعث کاهش زاد و ولد شود. به طور کلی، سن مناسب بارداری به عواملی مثل سن، سلامت فرد، مسائل مالی، آمادگی روانشناختی و زمانبندی بستگی دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • ناشناس

    باور نکردنیست واقعا