حامله شدن خانم 70 ساله | عجیب ترین حاملگی

حامله شدن خواننده 70 ساله | زیباترین خواننده جهان بچه دار شد + عکس

حامله شدن خانم 70 ساله همه را به تعجب وا داشت. این خانم 70 ساله خودش را زیباترین زن جهان می داند و با پسری بسیار جوان تر از خودش ازدواج کرده است.

حامله شدن خانم 70 ساله
ویکی گردی:

حامله شدن خانم 70 ساله ای در مکزیک، باعث تعجب افراد زیادی شد. خانم «لین می» خواننده 70ساله اهل مکزیک هستن که حسابی به خودشون میرسن و تا کنون کلی عمل زیبایی هم انجام دادن اما نکته جالب حامله شدن خانم 70 ساله است! این خانم به نظر خودش از زیباترین زنان دنیا محسوب میشه و جالب تر اینکه همسر جوان این خواننده هم اعلام کرده خیلی خوشحاله که از همسر زیباش داره بچه دار میشه. این اتفاق  در دنیای پزشکی بسیار نادر است.

حامله شدن خانم 70 ساله

حامله شدن خانم 70 ساله

بیوگرافی لین می خواننده مکزیکی

لین می با نام اصلی لیلیا مندیولا دی چی، متولد ۱۲ دسامبر ۱۹۵۲ در شهر گوئررو، مکزیک، بازیگر و خواننده مکزیکی با چهره ای عجیب و غریب است که به دلیل چهره و ظاهر عجیب بعد از عمل پلاستیک و زیبایی مشهور شد. او یکی از محبوب‌ترین بازیگران مکزیکی در دهه‌های ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ و یکی از ستاره‌های اصلی سینمای مکزیک بود که اصالتا چینی، اما بزرگ شده مکزیک است.

در آگوست ۲۰۲۱، رسانه ها گزارش دادند که می در ۶۸ سالگی باردار شد، او پیام بارداری خود را در اینستاگرام اعلام کرد که جنجال هایی را در بین روزنامه نگاران داخلی و روزنامه نگاران ایجاد کرد. او در حال حاضر با مارکو دل ریو هنرمند جوان مکزیکی ازدواج کرده و از سال ۲۰۱۳ در کنار هم زندگی می کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر