سلبریتی | سلبریتی های معروف

سلبریتی هایی که بچه هاشون رو خارج به دنیا آوردن! + عکس

با ما همراه باشید تا بچه های سلبریتی های ایرانی که در خارج از کشور به دنیا اومدن رو بهتون بگم.

سلبریتی های ایرانی
ویکی گردی:

تولد بچه های سلبریتی های معروف، سوژه داغ این روز‌های فضای مجازی است و ما در این قسمت راجب تولد بچه های سلبریتی های معروف ایرانی صحبت می کنیم. بازیگران سینما و تلویزیون ایران  و سلبریتی های معروف مدت‌هاست که برای تولد فرزندانشان به خارج از کشور مهاجرت می‌کنند تا امکان داشتن تابعیت کشور دیگری را برای آن‌ها فراهم کنند، اقدامی که همواره واکنش های متعددی را به همراه داشته است. در ادامه بچه های سلبریتی هایی که در خارج از کشور به دنیا اومدن رو بهتون میگم.

 

بچه های سلبریتی های معروف ایرانی که در خارج به دنیا اومدن

1. بنیامین بهادری

بنیامین بهادری
اولین فرزند از همسر دوم و جدید بنیامین بهادری متولد شد بنیامین بهادری خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ در جشن تولد ۳۵ سالگی اش خبر از به دنیا آمدن فرزند دومش در آمریکا داد. بنیامین بهادری در شب تولدش با انتشار پستی از به دنیا آمدن فرزند پسرش در آمریکا خبر داد و نوشت :تا چند هفته آینده یه کوچولو به جمع خانواده ی ما اضافه میشه، خیلی دلم می خواست تو ایران به دنیا بیاد ولی دیدم مادرش تو آ مریکا راحت تره. هم خانواده اش پیشش هستن و هم خودش بزرگ شده اینجاست، دلش این طور خواست من هم گفتم چشم… بن سان بهادری پسر بنیامین بهادری خواننده مشهور کشورمان در ۲۷ مهر ۱۳۹۶ به دنیا آمد.

 

2. روناک یونسی

روناک یونسی
دومین فرزند روناک یونسی در کانادا به دنیا آمد محسن میری همسر روناک یونسی بازیگر کشورمان با انتشار عکس هایی خبر بدنیا آمدن فرزند دوم شان در کانادا را اعلام کرد. روناک یونسی ۳۶ ساله صاحب یک فرزند پسر شده است. روناک یونسی با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت: به دنیا آوردن فرزند برکتى است براى خانه، هدیه ای از بهشت. من شکرگزار پروردگارهستم براى دادن یک فرشته کوچک دیگر براى گرامى داشتن و عاشق بودن این زوج یک پسر دیگر نیز داشتند.

 

3. فلامک جنیدی

فلامک جنیدی

کشور محل تولد فرزنداش اسکاتلند است. همسر فلامک جنیدی( آیدین پوری) در اسکاتلند زندگی می کند و به همین دلیل هم ای بازیگر فرزندانش ( حنا و میلان) را آنجا به دنیا آورد.

 

4. شیلا خداداد

شیلا خداداد
فرزند دوم شیلا خداداد به دنیا آمد. او در صفحه خود به مناسبت این اتفاق اینگونه نوشت: تولد زیباترین هدیه خداوند است که مانند سروشی روح بخش به زندگی نور امید مى دمد خدایا سپاس از هدیه زیبایت شدیم چهارتا.

شیلا خداداد در مصاحبه ای با رشیدپور درباره تولد فرزندش در آمریکا گفنه که من این موقعیت را داشتم و خواستم به پسرم هم هدیه بدهم و نمی خواستم بعدا به من بگوید که تو می توانستی این امکان را برای من فراهم کنی اما در حقم کوتاهی کردی.

 

5. سام درخشانی

سام درخشانی
فرزند سام درخشانی و همسرش عسل امیرپور در کانادا به دنیا آمده است. 

سام درخشانی در برنامه من وشما علت به دنیا آمدندخترش ( برکه ) در کانادا ر ا این گونه شرح می دهد: من اقامت کانادا را دارم و یک هدیه ارزشمند را با تولد فرزندم خواستم به او بدهم و برای او عین یک امکان است که می تواند بعد ها از آن استفاده بکند یا نکند. این به آن معنا نیست که من ایران را دوست ندارم، چون من عاشق کشورم هستم.

 

6. مهناز افشار

مهناز افشار

فرزند: لیانا کشور محل تولد فرزند: آلمان دلیل تولد فرزند در خارج از ایران: مهناز افشار در پاسخ به این موضوع گفته است: پدر لیانا (یاسین رامین) متولد آلمان است و تصمیم گرفتیم که لیانا هم همانجا به دنیا بیاید.

 

7. فریبا نادری

فریبا نادری

فرزند: یارا کشور محل تولد فرزند: کانادا دلیل تولد فرزند خارج از ایران: فریبا نادری درخصوص هجمه‌هایی که بعد از تولد دخترش در کانادا ایجاد شد، بیان کرد: پدر یارا آقای طباطبایی، چون خودشان اقامت کانادا را دارند دوست داشت که بچه‌اش هم پاسپورتی غیر از پاسپورت ایرانی داشته باشد. ما این امکان را به فرزندمان می‌دهیم که در آینده خودش تصمیم بگیرد که یک جای بهتری از نظر تحصیلی زندگی کن.

 

8. شاهرخ استخری

شاهرخ استخری

فرزندان: پناه، نبات کشور محل تولد فرزند: بلژیک دلیل تولد فرزند خارج از ایران: سپیده بزمی‌پور همسر شاهرخ استخری در بلژیک همراه با خانواده‌اش زندگی می‌کند و احتمالا علت تولد فرزندانش نیز به این خاطر است. همسر و دختران این بازیگر هم اکنون ساکن بلژیک هستند.

منبع: دنیای اقتصاد
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر