تفریحات کیش | تفریحات کیش در دریا

می خوای قیمت تفریحات دریایی تو کیش رو بدونی! | معرفی تفریحات کیش + ویدیو

در این مطلب از سایت ویکی گردی می توانید از جدیدترین قیمت تفریحات کیش در دریا مطلع شوید.

تفریحات آبی کیش
ویکی گردی:

تفریحات آبی کیش یکی از بهترین تفریحات کیش حساب میشه که نصف توریست ها و گردشگر ها هم به همین دلیل میرن اونجا. اواخر زمستان و اوایل فصل بهار از نظر آب و هوایی بهترین زمان سفر به جزیره کیش است و بهره بردن از تفریحات کیش است! اما فصل پاییز و تابستان به دلیل تخفیفات هتل‌ها، بلیط هواپیما و مراکز خرید بهترین زمان برای سفر مقرون به صرفه به جزیره کیش است.در ادامه شمارا با تفریحات کیش که در دریا میتوانید انجام دهید آشنا میکنم!

قیمت تفریحات آبی کیش

بهترین تفریحات آبی کیش کدام است؟‌

کیش پر از تفریحات آبی و جذاب است و اگر اهل آبتنی باشید، این جزیره بهترین مقصد برای شماست؛ اما اگر به‌صورت کلی بخواهیم تفریحات آبی در کیش را بشماریم، می‌توانیم بگوییم که بهترین تفریحات آبی کیش، شامل غواصی، جت اسکی، پاراسل، شاتل، پارک آبی، اسکی روی آب، پدل برد، کایاک سواری، قایق‌سواری، بیگ بال و ماهی‌گیری می‌شوند.

معروف ترین پارک های آبی+ عکس و آدرس

پلاژهای شنا در کیش

اگر اهل شنا در دریا و لذت‌بردن از ساحل هستید، باید بدانید که پلاژهای این جزیره، بهترین جا برای انجام انواع تفریحات دریایی کیش هستند. جدا از بازی‌های ساحلی و سایر وسایل تفریحی، لذت آب‌تنی در آب‌های شفاف خلیج‌فارس می‌تواند برای هرکسی جذاب باشد، به‌ویژه اگر هزینه در سفر برایتان اهمیت دارد یا اینکه تور ارزان کیش ۳ شب و ۴ روز خریده باشید. از طرف دیگر، اگر دوست دارید تجربه خوبی از حمام آفتاب داشته باشید، باز هم پلاژهای کیش پیشنهاد خوبی برای شما هستند.

 اسکوتر دریایی کیش

اسکوتر دریایی، یکی از تفریحات خاص جزیره کیش محسوب می‌شود که نسبت به سایر لیست تفریحات آبی کیش که در این مطلب گردآوری شده است، کمتر شناخته می‌شود. در اسکوتر دریایی، شما همراه با یک اسکوتر مخصوص به اعماق دریا فرستاده می‌شوید و می‌توانید به‌راحتی در دریا کاوش کنید.

اگر فشار خون و ناراحتی قلبی دارید، نباید از این اسکوتر استفاده کنید. همچنین این تفریح فقط برای افراد 12 سال به بالا با قد حداقل 150 سانتی‌متر انجام‌شدنی است. برای استفاده از اسکوتر دریایی، نیازی نیست شنا بلد باشید. این تفریح را می‌توانید در کلوپ‌های تفریحات آبی کیش واقع در ساحل اسکله تفریحی بیابید.

کشتی آکواریوم  

اگر از آن دسته افرادی هستید که از آب می‌ترسند یا حس خوبی به غواصی ندارید، استفاده از کشتی‌های آکواریوم یکی از بهترین راه‌های دیدن دنیای زیر آب برای شماست. می‌توانید به‌راحتی در کنار خانواده و در فضایی راحت، از دیدن ماهی‌ها و موجودات زنده زیر آب لذت ببرید. در کیش حداقل دو کشتی آکواریوم فعالیت می‌کنند و کارکرد این کشتی‌ها به این صورت است که بخش زیری و اطراف آ‌ن‌ها که در آب فرو می‌رود، شیشه‌ای است و به شما فرصت دیدن محیط اطراف را می‌دهد.

معرفی ۱۰ تا از بهترین اتاق فرارهای تهران + عکس و آدرس

فلای بورد در کیش

فلای بورد هم یکی از انواع تفریح آبی کیش است و از پرهیجان‌ترین کارهایی به شمار می‌آید که می‌توانید در این جزیره تجربه کنید. فلای بورد یا جت پک، نوعی وسیله پیش‌ران است که گردشگران با وصل کردن آن به پاهایشان می‌توانند بر فراز آب‌ها پرواز کنند و تجربه‌ای مثل شخصیت‌های ابرقهرمانی داشته باشند. می‌توانیم فلای بورد را یکی از تفریحات لوکس دریایی در ایران محسوب کنیم. برای استفاده از این تفریح، لازم است شنا کردن بلد باشید. برای دسترسی به فلای بورد کیش می‌توانید به سواحل دامون و سیمرغ مراجعه کنید.

جت اسکی کیش

کمتر کسی است که با جت اسکی آشنا نباشد. جت اسکی یکی از تفریحات شناخته شده در کیش و سایر مناطق ساحلی ایران است که در بیشتر کلوپ‌های تفریحات آبی کیش هم دیده می‌شود. جت اسکی، هم می‌تواند یک تفریح هیجان‌انگیز باشد، هم یک شاخه ورزشی و برای گارد ساحلی هم یک وسیله پراستفاده و کاربردی است. قیمت جت اسکی با توجه به مدت زمان استفاده و حجم موتور جت اسکی می‌تواند بسیار متفاوت باشد. این تفریح را می‌توانید در کلوپ‌های تفریحات آبی کیش در ساحل‌های دامون، سیمرغ، اسکله مرجان و اسکله تفریحی بیابید.

بیگ بال کیش

بیگ بال کیش از دیگر تفریحات آبی کیش است که بیشتر میان نوجوانان و کودکان محبوب است. در بیگ بال کیش، همان طور که از نامش مشخص است، توپ بزرگی وجود دارد که گردشگران داخل آن‌ها می‌روند و در داخل این توپ‌های پلاستیکی بزرگ، حسابی بازی می‌کنند و انرژی‌شان تخلیه می‌شود. بیگ بال کیش به‌عنوان یکی از بازی های دریایی کیش شناخته می‌شود و هیجان بسیاری دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر