پودر بچه | پودر بچه برای گیاهان

معجزه پودر بچه در گیاهان آپارتمانی | به گیاهات پودر بچه بزن + دلیل

جلوگیری از پوسیدگی ریشه گیاه چندان هم سخت و پیچیده نیست. اینجا بهت میگم چجوری با پودر بچه برای درمان و پیشگیری از پوسیدگی گیاهان خود می توانید اقدام نمایید.

گیاهان آپارتمانی
ویکی گردی:

از آنجایی که پوسیدگی ریشه به خاطر پنهان بودن ریشه های گیاه درون خاک از چشم ها پنهان می شود بایستی از بروز آن جلوگیری نمایید. پودر بچه که به آن پودر تالک هم می گویند تاثیر مطلوبی برای ریشه زایی گیاهان دارد. فقط کافیه که قلمه را داخل پودر بچه زده و آن را در خاک بکارید. با ویکی گردی همراه باشید تا بهتون بگم چطوری با پودر بچه روند رشد گیاهتون رو افزایش دهید و معجزه آن را بر گیاهان خود ببینید.

 

معجزه پودر بچه بر گیاهان

پودر بچه برای رشد گیاهان

از آنجایی که بسیاری از گیاهان برای رشد نیاز به آب دارند برخی از افراد گمان کرده اند که آبیاری بیشتر از حد معمول به گیاهان باعث رویش بهتر آن خواهد شد اما بایستی بدانید که آبدهی بیش از اندازه به گیاهان خانگی و دارویی و همچنین دیگر گیاهان گلدانی یکی از بزرگ ترین علل مشکلاتی است که صاحبان گیاهان آپارتمانی با آن مواجه هستند.

ساخت معجون جادویی برای گیاهان آپارتمانی با پوست خیار + فیلم

 یکی از اصلی ترین مشکلات گیاهان که ممکن است حتی برای باغبانان حرفه ای نیز اتفاق بیفتد پوسیدگی ریشه گیاه به خاطر آبیاری بیش از حد است. از آنجایی که پوسیدگی ریشه به خاطر پنهان بودن ریشه های گیاه درون خاک از چشم ها پنهان می شود بایستی از بروز آن جلوگیری نمایید.

پودر بچه در ریشه زایی و حفاظت از ریشه گیاه معجزه میکنه. اگر می خواهید قلمه رو در آب ریشه دار کنید به ازای هر 0.5 لیتر آب 3 گرم پودر بچه اضافه کنید و قلمه رو داخل آب قرار بدید روند ریشه زایی حداقل 2 برابر میشه.

پودر بچه واسه ریشه زایی عالیه، هروقت خواستین قلمه ای رو توی خاک بکارین اول پایین قلمه رو توی پودر بکنبد بعد در بستر مناسب بکارید.

هم چنین برای اینکه از پوسیدگی ریشه گیاهتون جلوگیری کنید میتونید 3 گرم پودر بچه به 1 لیتر آب اضافه کنید و گیاهتون رو باهاش آبیاری کنید. این روند باعث میشه رطوبت اضافه از ریشه گیاه کشیده بشه و گیاه در خطر پوسیدگی قرار نگیره. هم چنین با پودر بچه می توانید روند رشد گیاهتون رو چند برابرکنید.

حتما این ترفند رو امتحان کنید و نظرتون رو برامون کامنت کنید.

کاربرد پودر بچه در مصارف خانگی

کاربرد جالب پودر بچه

پودر بچه، پودری است که به بچه ها می زنند تا در هوای گرم عرق سوز نشوند. علاوه بر این، پودر کاربردهای دیگری نیز در مصارف خانگی دارد به طوریکه در هر خانه ای حتی خانه ای که بچه ای در آن پیدا نمی شود نیز پیدا می شود. این پودر دارای کاربردهای مختلفی در زمینه های مختلفی مثل تمیز کردن ملحفه ها، تمیز کردن حیوانات خانگی، تمیز کردن کتاب ها،  از بین بردن بوی بد کفش، تمیز کردن لکه های چربی، رشد گیاهان و... می باشد که در این قسمت راجب تاثیر پودر بچه بر رشد گیاهان بهتون میگم.

با کبریت به گیاهات کود بده! | در دسترس ترین روش کوددهی گیاهان آپارتمانی

از جمله موادی که در پودر بچه استفاده می گردد می توان به تالک، زینک اکساید، نشاسته و اسانس اشاره نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر