وام | وام 200 میلیونی | وام بانک ملت

وام 200 میلیونی سورپرایز ویژه بانک ملت به این دسته از افراد + شرایط دریافت

در این مطلب از سایت ویکی گردی شرایط کامل دریافت وام بانک ملت را بخوانید.

وام
ویکی گردی:

شرایط دریافت وام بانک ملت چیست؟ مانی کارت یکی از طرحهای تسهیلاتی بانک ملت است که با هدف جلب رضایت مندی مشتریان اعطای تسهیلات وام تدارک دیده شده که اشخاص حقیقى حتى کارکنان سازمانها و شرکتها امکان درخواست آن را دارند. به نقل از وام نیوز این تسهیلات به شکل کارت بانکی به متقاضیان اعطا میشود.

متقاضیان در صورتی امکان دریافت این وام را دارند که احراز هویت شده باشند حداکثر میزان تسهیلات برای اشخاص حقیقی با رتبه اعتباری آ و بی حداکثر 100 میلیون تومان بدون نیاز به معدل حساب است. سقف این تسهیلات برای مشتریان حقیقی عادی به 100 میلیون تومان براساس معدل حساب میرسد. مشتریان متقاضی این تسهیلات که دارای کسب و کاری هستند حداکثر تا 200 میلیون تومان امکان دریافت این وام را دارند

وام مسکن با سود ۵ درصد به چه کسانی پرداخت می شود؟

افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید مدارک هویتی و ضمانتی لازم را به بانک ارائه بدهند بعد از تایید ،اطلاعات وام به حساب فرد متقاضی واریز خواهد شد و وی تا 365 روز مهلت استفاده از آن را دارد مهلت صدور صورتحساب برای دریافت این وام حداکثر به 30 روز میرسد مهلت بازپرداخت و تسویه ،بدهی در صورت عدم تمایل به تقسیط حداکثر هفت روز پس از صدور صورتحساب ..است. ضمنا نرخ سود تسهیلات مشتری بین 12 تا 18 درصد خواهد بود.

افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید مدارک هویتی و ضمانتی لازم را به بانک ارائه بدهند بعد از تایید ،اطلاعات وام به حساب فرد متقاضی واریز خواهد شد و وی تا 365 روز مهلت استفاده از آن را دارد مهلت صدور صورتحساب برای دریافت این وام حداکثر به 30 روز میرسد. مهلت بازپرداخت و تسویه ،بدهی در صورت عدم تمایل به تقسیط حداکثر هفت روز پس از صدور صورتحساب .است. ضمنا نرخ سود تسهیلات مشتری بین 12 تا 18 درصد خواهد بود.

نحوه پیگیری وضعیت وام ازدواج با کد ملی + تصویر

اقساط وام مانی کارت با چه روشهایی قابل پرداخت است؟

مشتریان بانک ملت به منظور پرداخت اقساط این تسهیلات میتوانند به صورت غیر حضوری اقدام .کنند کانالهای غیر حضوری برای پرداخت اقساط این وام سامانه بانکداری ،اینترنتی همراه پلاس، همراه بانک ،ملت ،خودپرداز سامانه ،تلفنبانک پایانه های خود دریافت بستام ملت و نرم افزار سکه است. لازم به ذکر است که مشتریان امکان مراجعه حضوری به شعب را برای پرداخت اقساط دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر