معرفی هتل های اراک | بهترین هتل های اراک

4 تا از هتل های گران و لاکچری اراک + عکس و اطلاعات

در این بخش از هتل و اقامتکاه سایت ویکی گردی با ما همراه باشید تا بهترین هتل های اراک را برایتان معرفی کنیم.

6044914
ویکی گردی:

هتل های ۵ ستاره، بهترین هتل های اراک از نظر موقعیت مکانی و دسترسی آسان و امکانات رفاهی لوکس هستند. پرسنل هتل های اراک حرفه ای و خدمت رسانی عالی و بی عیب و نقصی دارند. اتاق های این هتل های اراک شامل تمامی امکانات مثل اینترنت، تلویزیون، گاها کامپیوتر های مجهز هستند که هتل امیرکبیر اراک که در ادامه به معرفی آن می پردازیم یکی از این هتل ها است.

هتل امیرکبیر اراک

هتل ۵ ستاره امیرکبیر اراک با هفت طبقه و ۷۵ اتاق یکی از بهترین هتل های اراک از دید مسافران است که با فضای لوکس و امکانات رفاهی خوب و دسترسی آسان به مکان های گردشگری محل مناسبی برای اقامت است. در این هتل می توانید به راحتی به جاهایی مثل پارک لاله که در چهار کیلومتری هتل امیرکبیر است یا خانه حسن پور که یک مکان تاریخی با فاصله هفت کیلومتری از این هتل است، بروید. مجموعه تفریحی و فرهنگی طوفان نیز با امکاناتی مثل کارتینگ و پینت بال و فضاهای ورزشی در فاصله ۵ کیلومتری هتل امیرکبیر است. دره گردو و شهربازی آبی طوفانی هم یکی از مکان هایی است که می توانید در آن اوقات خوشی را رقم بزنید.

هتل‌ های لاکچری خرم آباد «لرستان» + عکس

آدرس: اراک، بلوار آیت الله اراکی، مجتمع سیاحتی تفریحی امیرکبیر

هتل امیرکبیر اراک از بهترین هتل های اراک

هتل زاگرس اراک 

این هتل با ۲ طبقه و ۲۲ اتاق، دسترسی راحتی به جاذبه های گردشگری شهر اراک دارد، مکان هایی مثل: مدرسه سپهدار که در دوره قاجاریه ساخته شده و در بافت قدیمی شهر قرار دارد که با معماری جذاب ایرانی مکان چشم نوازی به وجود آورده است.

2 تا از بهترین هتل های آستارا را بشناسید + عکس

موزه حمام چهار فصل که امروزه به موزه مردم شناسی نام گرفته است و کاشی کاری و معماری اسلامی و تاریخی زیبایی دارد که در دوره قاجار بنا شده است.

همچنین پارک و شهربازی لاله در ۴ کیلومتری این هتل و موزه مفاخر که در دوران قاجار ساخته شده و دارای ۲ طبقه و ۱۱ اتاق است و فاصله ای حدودا ۲ کیلومتری با هتل زاگرس دارد.

آدرس: اراک، خیابان شهید شیرودی، بلوار شهید قدوسی

هتل زاگرس اراک 

هتل پیام اراک

هتل پیام ۴ طبقه و ۳۴ اتاق دارد، نزدیک بودن به فرودگاه بین المللی و ایستگاه راه آهن از ویژگی های مطلوب این هتل به شمار می آید. جاذبه های گردشگری مثل: بازار تاریخی اراک، کلیسای مسروپ مقدس، تالاب میقان، نمایشگاه بین المللی و موزه مفاخر در نزدیکی این هتل قراردارند و به آسانی و در کمترین زمان میتوانید به آنها دسترسی پیدا کنید.

لیستی از بهترین هتل‌ های ساری از نظر مسافران + عکس

آدرس: اراک، خیابان جهاد(هپکو)، فاز ۱، پشت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری

هتل پیام اراک

هتل آفتاب اراک

هتل ۳ ستاره آفتاب با ۳ طبقه و ۱۶ اتاق و سوئیت و ظرفیت هفتاد و پنج نفر در سال هزار و سیصد و نود و یک افتتاح شد. فاصله کم این مجتمع با مکان های تاریخی و گردشگری  یکی از امتیازات ویژه این هتل به شمار می رود.

آدرس: اراک، خیابان سردشت، بلوار کربلا، روبروی سنجان، جنب پارک کلاله

هتل آفتاب اراک از بهترین هتل های اراک

 

منبع: پته
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر