معرفی هتل های سمنان | هتل های لاکچری سمنان

بهترین هتل های لاکچری سمنان را بشناسید + عکس و اطلاعات

در این مطلب از بخش هتل و اقامتگاه سایت ویکی گردی به معرفی هتل های سمنان می پردازیم با ما همراه باشید.

image_41d974fe-c6fd-4546-8ae7-756397000387
ویکی گردی:

اگر می خواهید اینبار به جای جدیدی از کشور عزیز و جذابمان سفر کرده و جاذبه های دیدنی جدیدی را کشف کنید، بهتر است به سمت سمنان راه بیفتید. در مورد هتل های سمنان هم اصلا نگران نباشید؛ چرا که ما تصمیم داریم در این مطلب، لیستی از بهترین هتل های سمنان را به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید تا با هتل های سمنان آشنا شوید.

هتل گوت که مال

این هتل در سال 1394 تاسیس شد و به عنوان اولین هتل 4 ستاره با پارک ابی در کشور شناخته می شود. هتل گوت که مال دارای 55 واحد اقامتی بوده و ظرفیت پذیرایی از 250 نفر را دارد. از آنجایی که این هتل در مسیر زئران تهران مشهد قرار گرفته، همواره پذیرای مهمانان زیادی است. از جمله مهمترین امکانات این هتل می توان به فضای مخصوص کودکان، سرسره های کند و تند، دریاچه موج، سونا، جکوزی، چاله فضایی، اتاق آب درمانی و ماساژ، بومرنگ، رستوران و کافی شاپ و… اشاره کرد.

معرفی هتل گوت که مال سمنان + آدرس و تلفن

جالب است بدانید این هتل از یک تالار پذیرایی با ظرفیت 1200 نفر و سالن مخصوص تولد و عقد هم برخوردار است. به همین دلیل بیشتر مردم سمنان مراسمات مهم خود را در این هتل برگزار می کنند. همچنین مهمانان این هتل می توانند از موزه فرش و صنایع دستی هم دیدن کنند.

آدرس: سمنان، بلوار قائم، خیابان دانشگاه، مجموعه هتل و پارک آبی گوت که مال

شماره تماس:  02333363920

گوت که ما

هتل قصر بسطام

هتل 4 ستاره قصر یکی دیگر از هتل های نوساز سمنان است که در سال 1396 تاسیس شد و میان مسافرین این شهر، طرفداران زیادی دارد. این هتل به صورت 7 طبقه ساخته شده و از 40 واحد اقامتی برخوردار است. موقعیت جغرافیایی هتل قصر بسطام به گونه ای است که مهمانان آن می توانند به راحتی به مراکز دیدنی مهم شهر دسترسی داشته باشند.

آدرس: سمنان، بسطام، جاده شاهرود آزادشهر

شماره تماس: 02332525293

بسطام

هتل پارمیدا

یکی دیگر از بهترین هتل های سمنان، هتل پارمیدا نام دارد که یک هتل 2 طبقه با 44 واحد اقامتی است. این هتل در سال 1387 تاسیس شده و در سال 1396 بازسازی و تعمیر شد. هم اکنون هم به امکانات رفاهی مناسب و با کیفیتی مجهز شده است. مهمترین چیزی که در این هتل جلب توجه می کند، پرسنل حرفه ای و خوش برخورد آن است. این هتل به مراکز مهم شهر هم نزدیک است و شما مشکلی از این بابت نخواهید داشت.

آدرس: سمنان، شاهرود، خیابان تهران، بلوار دانشگاه، مقابل ترمینال، جنب اداره راه

شماره تماس: 02332393851

پارمیدا

هتل ساران

هتل ساران یک هتل 4 ستاره با امکانات فوق العاده است که ظرفیت پذیرایی از 80 مهمان را دارد. جالب است بدانید هتل ساران را به عنوان اولین هتل هوشمند در استان سمنان می شناسند. این هتل با امکانات مناسب خود توانسته رضایت تمام مراجعین را به خود جلب کند. به همین دلیل شما می توانید اقامتی آرام و به یاد ماندنی در این هتل داشته باشید.

هتل ساران شهمیرزاد + اطلاعات اقامت

آدرس: سمنان، شهمیرزاد

شماره تماس: 02331222

ساران

 

هتل ایثار سمنان

 

هتل ایثار به عنوان یکی از معروفترین و بهترین هتل های سمنان شناخته می شود. این هتل به صورت 3 طبقه ساخته شده و 15 واحد اقامتی دارد. این هتل سه ستاره از امکانات فوق العاده ای برخوردار است  که باعث شده خیلی از افراد آن را جزو هتل های لوکس به شمار آورند. برخی از مهمترین امکانات این هتل شامل سونا و جکوزی، رستوران، کافی شاپ شیک و لاکچری، تالار پذیرایی، تالار برگزاری کنفرانس و… هستند.

آدرس: سمنان، میدان استاندارد، مسکن مهر، پشت مصلی

شماره تماس: 09195442711

ایثار

هتل سنگسر

هتل سنگسر یکی از قدیمی ترین هتل های سه ستاره سمنان است که در سال 1357 تاسیس شد. این هتل از دو ساختمان مجزا برخوردار بوده و از حدود 25000 متر مربع زیر بنا برخوردار است. این هتل در منطقه ای خوش آب و هوا قرار گرفته و اقامت راحتی برای شما فراهم خواهد کرد.

هتل سنگسر مهدی شهر سمنان + اطلاعات رزرو

آدرس: سمنان، مهدی شهر، خیابان صاحب الزمان

شماره تماس: 02333624180

سنگسز

منبع: پته
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر