تفریحات رایگان دبی | معرفی تفریحات رایگان دبی

با این تفریحات رایگان دبی هزینه های سفرت رو کمتر کن + عکس

هزینه بالای تفریحات در دبی باعث شده که بسیاری از مسافران سفری خوش را تجربه نکنند به همین دلیل این‌بار تلاش کردیم تا تفریحات رایگان دبی را به شما معرفی کنیم با ویکی گردی همراه باشید.

تفریحات رایگان دبی
ویکی گردی:

در این مطلب از سایت ویکی گردی به معرفی تفریحات رایگان دبی می پردازیم. برای لذت بردن از زیبایی های دبی نیاز به هزینه های خیلی بالا نیست. برای سفر باید روش های درست خرج کردن را بدانید و از تفریحات رایگان دبی با خبر باشید تا بتوانید سفری هیجان انگیز را تجربه کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی تفریحات رایگان دبی بپردازیم.

تفریحات رایگان در شهر زیبای دبی

کویرگردی

کشور امارات متحده عربی یکی از خشک‌ترین سرزمین‌های دنیاست که در سال‌های اخیر نیز با مشکل خشکسالی و کمبود آب دست‌و‌پنجه نرم می‌کند. در این کشور کویر و شنزارهای زیادی وجود دارد که زیباترین و سوزان‌ترین صحراهای جهان به شمار می‌روند. تفریحات لوکس و سوار شدن بر ماشین‌های شاسی بلند مطمئنا هزینه‌های گزافی در بر خواهد داشت اما در حقیقت گشت‌وگذار، پیاده‌روی و عکاسی در کویر هیچ هزینه‌ای ندارد و شما می‌توانید کاملا رایگان به تماشای کویرهای منحصر‌به‌فرد دبی بپردازید.

(فیلم) بریم با هم نگاهی بندازیم به داخل برج خلیفه!!

تفریحات رایگان دبی

منطقه الکرامه و نقاشی‌های خیابانی

منطقه الکرامه خیابانی پر جنب‌وجوش است که در یکی از مراکز گرافیتی دبی محسوب می‌شود و در آن نقاشی‌هایی به چشم می‌خورند. با اجرای این پروژه ساختمان‌های قدیمی شهر جلوه‌ای متفاوت پیدا کرده و تبدیل به محلی مناسب برای علاقه‌مندان شده است؛ در این خیابان می‌توانید هنرهای سه بعدی و نقاشی‌های آزاد و انتزاعی را ببینید.

تفریحات رایگان دبی

اسکله ساحل مارینا

یکی از محل‌های محبوب گردشگران برای بازدید رایگان ساحل مارینا است. می‌توانید با خانواده در این ساحل قدم بزنید و از آرامش این منطقه نهایت لذت را ببرید؛ قایق‌های متنوعی که در این اسکله پهلو گرفته‌اند نیز چشم‌اندازی جذاب را ایجاد کرده است.

۷ تا از مهیج ترین تفریحات دبی که نمی‌تونی ازشون بگذری

تفریحات رایگان دبی

آبشار کانال آبی دبی

کانال آبی دبی در اتوبان شیخ زائد قرار دارد؛ کانالی با 3 کیلومتر طول، 6.4 کیلومتر نوار ساحلی و 12 کیلومتر مسیر دوچرخه‌سواری. اگر به دنبال محلی برای ورزش رایگان می‌گردید اینجا مکان مناسبی است. فضای باز و نیمکت‌های زیادی نیز در امتداد ساحل قرار دارد، که می‌توانید در این فضا بنشینید و از تماشای آب لذت ببرید. آبشار مکانیکی این کانال دیدنی دیگری است که در هنگام عبور قایق‌ها از زیر کانال تغییر رنگ داده و شبیه یک پرده عمل می‌کند؛ این آبشار به لحاظ طراحی، یکی از زیباترین آبشارهای مصنوعی دنیاست.

تفریحات رایگان دبی

لیزر شو دبی

دیدن فواره‌های imagine جاذبه رایگان دیگری است که با ترکیبی از رقص نور، آب و آتش بازدیدکنندگان را شگفت‌زده می‌کند؛ بزرگ‌ترین صفحه نمایش آبی همراه با فناوری‌های روز دنیا، لیزرها، چراغ‌ها و جلوه‌های چشمگیر بر این زیبایی افزوده است. نمایش پرتوهای لیزرهای درخشان در دبی مال بزرگ‌ترین لیزشو دنیاست.

3 روز سفر به دبی چقدر برامون آب میخوره؟!

تفریحات رایگان دبی

آبنمای دبی | Dubai Fountains

در دبی و در دریاچه برج خلیفه آبنمای موزیکال زیبایی ساخته شده که گفته می‌شود حدودا ۶۶۰۰ لامپ در این آبنما به‌کاررفته است که همراه با پخش موزیک جلوه زیباتری به این سازه چشم‌نواز می‌دهند. آبنمای دبی این قابلیت را دارد که با چراغ‌های ۲۵ رنگش به بیست‌وپنج رنگ مختلف در آید. حدودا ۸۰۰ میلیون درهم برای ساخت این آبنما هزینه شد تا به شکل امروزی در آید و کار ساخت این آبنمای دیدنی را یک شرکت آمریکایی انجام داده است.

بازدید از این آبنما که نه تنها در دبی بلکه در امارات معروف و مشهور است و می‌تواند تجربه  جالبی برای گردشگرانی باشد که برای تفریح و بازدید از دبی به این شهر سفر کرده‌اند. از نکات جالب این آبنما می‌توان به پرتاب آب تا ۱۵۲ متر بالاتر از سطح زمین اشاره نمود که بسیار مورد توجه و استقبال توریست‌ها قرار می گیرد. این آبنما در سال ۲۰۰۸ میلادی ساخته شد اغلب زمان فعالیت این آبنما از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۴ به مدت نیم ساعت و از ساعت ۱۸ تا ۲۳ هر نیم ساعت یک‌بار است.

تفریحات رایگان دبی

سینمای رایگان

انواع و اقسام سینماهای چند بعدی در دبی وجود دارد که قاعدتا برای ورود و تماشای فیلم در آن‌ها باید هزینه ای را پرداخت نمایید اما در اینجا راهی را معرفی می‌کنیم که بتوانید رایگان در دبی فیلم ببینید. هر هفته در روز یکشنبه در شهر برج هرمی وافی می‌توانید به صورت رایگان فیلم تماشا کنید و با دوستان و آشنایان در فضای باز به سینما بروید. سینمای رایگان وافی مال یکی از تفریحات رایگان دبی است که در فضای باز فیلم‌ نمایش می‌دهد.

معرفی جاهای دیدنی دبی | جاهای دیدنی دبی کجاست؟

تفریحات رایگان دبی

منبع: کارناوال
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر