وام | وام مسکن | پرداخت وام مسکن

پرداخت وام ۳۵۰ میلیونی مسکن + جزئیات

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی خبر داد، پرداخت وام مسکن روستایی ۳۵۰ میلیون تومانی در شعب بانک‌ها آغاز شده است.

وام
ویکی گردی:

به نقل از تسنیم، ابوالفضل نوروزی، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با اشاره به همکاری بانک مرکزی در تصویب و ابلاغ افزایش وام مسکن روستایی به ۳۵۰ میلیون تومان با نرخ سود ۵ درصد گفت: سقف این وام مسکن قبلا ۲۰۰ میلیون تومان بود و الان در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر تسهیلات ساخت مسکن روستایی به ۳۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد. جزئیات بیشتر این وام مسکن را در ادامه بخوانید.

وی افزود: اتفاق مثبت دیگری که افتاد این است که قبلا تسهیلات مسکن شهری در شهرهای بزرگ بیشتر بود، در شهرهای کوچک کمتر و عددش هم در نهایت ۴۵۰ میلیون بود که این عدد افزایش پیدا کرد به ۵۵۰ میلیون تومان برای تمام شهرها.

کدوم بانک زودتر وام ازدواج میده؟ + لیست بانک ها

نوروزی با اعلام اینکه پرداخت وام جدید مسکن روستایی آغاز شده و الان مردم در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر می‌توانند تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی را دریافت کنند، افزود: تاکنون حدود ۳۷۳ هزار فقره وام مسکن روستایی پرداخت شده و یا در حال پرداخت است که یک بخشی از آن هم وام ۳۵۰ میلیونی است.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: پرداخت وام ۵۵۰ میلیونی شهری هم عملیاتی شده، دستورالعملش ابلاغ شده و قراردادهای جدیدی که منعقد می‌شود، ۵۵۰ میلیون تومانی است و قراردادهایی که قبلا منعقد شده بود به صورت متمم دارد عملیاتی می‌شود.

منبع: اقتصاد آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر