بوتیک هتل تهران | آدرس هتل بوتیک های تهران

محبوب ترین هتل بوتیک های تهران + عکس

در این بخش از هتل و اقامتگاه سایت ویکی گردی به معرفی چند تا از بهترین بوتیک هتل های تهران می پردازیم، با ما همراه باشید.

وتیک
ویکی گردی:

ایران به دلیل داشتن غنای فرهنگی و تاریخی و آداب و رسوم مختلف دارای شهرها و مناطق مختلفی است که برای تاسیس بوتیک هتل ها مناسب هستند؛ این مسئله سبب شده تا در سال‌های گذشته بوتیک هتل های زیادی در سراسر ایران تاسیس و پذیرای مسافران خاص پسند باشند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین بوتیک هتل های ایران آشنا کنیم.

بوتیک هتل شمشک، اولین هتل بوتیک ایران

بوتیک هتل شمشک به عنوان اثر شاخص معمارى و به دلیل شان ملى و تاریخى با عنوان اولین بوتیک هتل کشور در سال ۱۳۹۸ در فهرست آثار ملى ایران به ثبت رسیده است.

این بوتیک هتل در سال ۱۳۹۷ در منطقه خوش آب و هوای شمشک فعالیت خود را آغاز نمود. ساختمان هتل با معماری خاص و زیبای خود در ۲ طبقه بنا شده که دارای ۱۶ باب اتاق لوکس است.

۵ هتل لوکس ایران که باید حتما تجربه کنید

موقعیت مکانی این مجموعه موجب دسترسی مناسب به پیست اسکی شمشک و دربندسر شده که این از مهمترین مزیت های این هتل بوتیک است.

آدرس هتل بوتیک شمشک: شمشک، روبه‌روی شهرداری، کوچه هتل.

قیمت اجاره اتاق‌های این هتل بوتیک برای یک شب از یک میلیون و 470 هزار تومان تا یک میلون و 860 تومان متغییر است.

از دیگر امکانات بوتیک هتل شمشک می‌توان به کافه، سالن صبحانه، اتاق ماساژ، امکانات برگزاری سمینار و کنفرانس و رستوران زیبای چراغان که در محوطه هتل قرار دارد اشاره کرد.

بوتیک هتل شمشک

هتل بوتیک طوبی تهران، بوتیک هتل خاص برای خاص پسندان

هتل بوتیک سه ستاره لوکس طوبی، یکی از اولین هتل بوتیک‌های ایران است که در یکی از بهترین و خوش آب و هوا ترین مناطق تهران یعنی جردن قرار دارد. این هتل شامل 28 آپارتمان متنوع است و به دلیل موقعیت و دسترسی آسانی که به اکثر نقاط اداری، تفریحی و تجاری پایتخت دارد، طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

آدرس هتل بوتیک طوبی: تهران، بلوار آفریقا (جردن)، خیابان ناصری، پلاک ۱۷ هتل آپارتمان طوبی

قیمت اجاره آپارتمان‌های این هتل بوتیک برای یک شب از480 هزار تومان تا 2 میلیون و 100 هزار تومان متغییر است.

تورهای ایران شناسی، ورزشی، تفریحی، در اختیار گذاشتن خودرو بدون راننده و با راننده، خدمات بانکی، خدمات پستی، سالن چندمنظوره، مجموعه ورزشی شامل سونا خشک، سونا بخار، جکوزی و وسایل مجهز و پیشرفته بدنسازی، رستوران روف تاپ گریل و کافی شاپ بر بام هتل با چشم انداز زیبا از تهران در محیطی آرام و دلنشین با سرو بهترین غذاها و نوشیدنی های بین المللی از امکانات این هتل بوتیک زیبا هستند.

هتل بوتیک طوبی تهران

هتل بوتیک نظامیه تهران، اقامتگاهی تاریخی در قلب تهران

اقامتگاه سنتی نظامیه در سال ۱۳۹۸ در شهر تهران افتتاح شده است. این عمارت در قلب تاریخی تهران و در نزدیکی میدان بهارستان واقع شده که قدمت آن به دوران قاجار باز می‌شود.

این عمارت متعلق به صدر اعظم ناصر الدین شاه قاجار، میرزا آقا خان نوری بوده، که او این باغ را شامل ساختمان‌ها، محوطه مشجر و قناتی با آبی خنک برای پسر ارشدش میرزا کاظم خان نظام الملک ساخته بوده است.

هتل تهران رویال، بهترین هتل 4 ستاره در قلب پایتخت + ویدیو

آدرس هتل بوتیک نظامیه: میدان بهارستان، خیابان مصطفی خمینی، کوچه نظامیه، کوچه اصالت، بن بست پنجم، پلاک ۲

قیمت اجاره آپارتمان‌های این هتل بوتیک برای یک شب از دو میلیون 260 هزار تومان تا سه میلیون و 210 هزار تومان متغییر است.

از دیگر امکانات این بوتیک هتل می‌توان به روم سرویس، اینترنت، مینی بار رایگان و ... اشاره کرد.

هتل بوتیک نظامیه

بوتیک هتل حنا تهران، تجربه‌ای از لایه‌های متفاوت زندگی در تهران

هتل بوتیک حنا که یکی از بوتیک هتل های معروف ایران است، از بازسازی یک خانه ۹۰ ساله در کوچه لولاگر، یکی از شناخته شده‌ترین کوچه‌های مرکز تهران به وجود آمد. این بوتیک هتل نمایی از تهران معاصر است؛ با لایه‌های متعددی که از ۹۰ سال پیش تا امروز به آن افزوده شده است.

این مجموعه تجربه‌ای از لایه‌های متفاوت زندگی در تهران را به شما ارائه می‌کند. تجربه‌ای منحصر به فرد از حضور در قلب یک شهر شلوغ و پرآشوب که بی‌شک شما را به وجد خواهد آورد.

بوتیک هتل حنا در زمستان سال ۱۳۹۷ کار خود را آغاز کرد. این مجموعه ۷ اتاق و فضاهای جانبی شامل رستوران، پلتفرم و پاپ‌آپ دارد. معماری داخلی بوتیک هتل حنا که برگرفته از سبک معماری معاصر ایران و جهان است، فضای امروزی و صمیمانه‌‌ای را برای ثبت یک تجربه به یادماندنی مهمانانش خلق کرده است.

هتل آپارتمان وزرا؛ شماره 1 تهران!! | اطلاعات هتل وزرا + عکس و ویدیو

آدرس هتل بوتیک حنا: تهران، خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، کوچه لولاگر، پلاک 3

شروع قیمت برای اجاره یک شب از یک میلیون و 500 هزار تومان تا سه میلیون تومان است.

از امکانات مهم این بوتیک هتل می‌توان به خدمات خشک‌شویی، گاوصندوق، مینی بار و ... اشاره کرد.

بوتیک هتل حنا

منبع: جاباما
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر