شرایط ثبت نام مسکن | ثبت نام مسکن امروز 15 تیر | آغاز ثبت نام مسکن

آغاز ثبت‌ نام مسکن در ۴ استان از امروز | ثبت نام مسکن آغاز شد

ثبت نام مسکن در 4 استان از امروز شروع شد. جزئیات این خبر را در ادامه این مطلب مطالعه کنید

مسکن
ویکی گردی:

ثبت نام مسکن در 4 استان از امروز شروع شد. قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در مورد ثبت نام مسکن گفت: با بررسی‌هایی که انجام شده در چهار استان و در حدود ۴۰ شهر از امروز (چهارشنبه، ۱۵ تیرماه) سامانه ثبت نام مسکن  بازگشایی خواهد شد. در برخی از شهرهایی که زمین و متقاضی وجود دارد، برنامه داریم تا مردم را صاحب خانه کنیم.

مرحله جدید ثبت نام نهضت ملی مسکن در ۴۰ شهر از ساعت ۱۲ امروز (چهارشنبه، ۱۵ تیر ماه) آغاز خواهد شد.

 معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه وشهرسازی در اطلاعیه‌ای جزییات ثبت‌نام مجدد متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن را در سامانه طرح‌های حمایتی تشریح کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است: با توجه به شناسایی ظرفیت مازاد در زمین‌های تامین شده قبلی یا تامین زمین جدید برای احداث واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در برخی از شهرهای کشور، به اطلاع می رساند متقاضیان واجد شرایط مسکن می‌توانند از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه با مراجعه به سامانه طرح های حمایتی مسکن به آدرس https://saman.mrud.ir نسبت به ثبت نام در این شهرها اقدام کنند.

لازم به ذکر است صرفا در شهرهائی ثبت نام صورت می پذیرد که ظرفیت مازاد زمین وجود داشته باشد یا زمین جدید شناسائی و تامین شده باشد و بدیهی است در صورت تامین زمین در سایر شهرهای کشور در روزهای آتی، سامانه در این شهرها نیز به تدریج بازگشائی می شود.

همچنین ثبت نام از متقاضیان در سقف ظرفیت مازاد زمین‌های تامین شده قبلی یا زمین‌های تامین شده جدید در هر شهر انجام و پس از تکمیل ظرفیت ثبت نام در هر شهر، سامانه در آن شهر بسته می‌شود.

شایان ذکر است مطابق مفاد قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن و آیین‌نامه مربوطه به آن، شرایط و مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام و پالایش متقاضیان به شرح ذیل است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر